פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

גירסה 4.6

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה,  אפשרות עדכון סטטוס / פרטי פניה ישירות מתוך הרשימה ועוד שיפורים רבים. במערך החשבונות התבלט בעיקר הדף החדש אשר מרכז את כל המסמכים שהונפקו במערכת, לשם איתור מהיר וקל של מסמכים. במערך הטלפוניה בוצעו בעיקר שיפורי תשתית שלא נראים לעין אך מועילים מאוד מבחינת התפעול וצורת התיעוד. כמו כן הוספנו תמיכה בספק חדש בשם iPracticom ושיפרנו את ההתממשקות מול Bluebenet, 1com ו-Voicenter.
מעבר לזה דאגנו כרגיל לשפר ולשפץ חלקים רבים במערכת. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לקרוא את תוכן העדכון.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018

  • נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי.
  • מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו.
  • דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות -> מסמכי הנהלת חשבונות)
  • חישוב של סכום הנותר לתשלום בעבור כל לקוח + תבנית אימייל להתראה על חשבוניות וחשבוניות עסקה הפתוחות והסכום שנשאר לתשלום. (פיצ'ר בטא שעדיין בפיתוח)

שיפורים בממשק המשתמש - 06/2018

  • עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות.
  • רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל.
  • שליחת אימייל מהירה -  על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות.
  • עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא הפניה.
  • הגדלת תמונת מוצר מוזמן - בדף ההזמנה, מעבר על תמונת המוצר תגדיל אותו ולחיצה עליו תפתח אותו בחלונית גדולה עוד יותר.

שיפורים במערך הטלפוניה - 06/2018

  • שיפורים בדו"חות - דו"ח פרוט השיחות המערכתי ובדו"ח הסנכרון מול Voicenter.
  • טלפוניית Voicenter - אפשרות ביצוע שיחות מוקלטות ומתועדות במערכת דרך כל טלפון אשר מוגדר למשתמש הנוכחי. יעבוד רק במידה ואין הגדרות של שלוחה לאותו משתמש.
  • טלפוניות Bluebenet + 1Com - זיהוי התראות אודות תא קולי.
  • משימות אודות שיחות שלא נענו - ביטול אימייל התראה על המשימה. (יתקבל רק אימייל אחד אודות המשימה בעת יצירתה)
  • iPracticom - תמיכה בספקית טלפוניה חדשה.

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018

  • מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון.
  • רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים
  • רכישה במספר שפות - תמיכה מלאה בתהליך בשפות שונות. שליטה על תכני האימיילים השונים, תבניות סמס, צורות תשלום, צורות משלוח ועוד.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

  • סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי.
  • פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם. הגדרה נוספת מאפשר גם לסוכנים לפתוח משימות שלאו דווקא הוגדרו עליהם.
  • דף עריכת תבנית אימייל - הצגה בתחתית העמוד רשימה של כל האוטומציות אשר עושות שימוש בתבנית האימייל הנוכחית.
  • עדכון אחראי אוטומטי - אפשרות עדכון אחראי אוטומטי למשתמש אשר מבצע שינוי כלשהוא ביישות, לישויות שלא מוגדר להם אחראי עדיין.
  • הודעת סמס לטלפון המשתמש - אפשרות הגדרת שליחת הודעת סמס למשתמש המוגדר בשדה מותאם אישית של בחירת משתמשים, כחלק מאוטומציה מוגדרת. (למשל בעת עדכון סטטוס פניה לסטטוס מסויים, שליחת סמס למשווק עם פרטי הפניה)
  • התראת אימיילים נכנסים - אפשרות מניעת יצירת משימה במידה ואין אחראי מוגדר על היישות השולחת את האימייל.
  • עדכון סטטוס ידני שלא מוגדר כתהליך - מעתה מנהלים תמיד יוכלו לבצע עדכון סטטוס ידני, גם אם מוגדר במערכת שניתן לבצע עדכון סטטוס רק על ידי פעולות המוגדרות בתהליכים האפשריים.
  • שיפור מנגנון זיהוי ישויות דומות. יותר מהר + יותר מדוייק.
  • יצירת משתמשים חדשים - סוג המשתמש יהיה "סוכן" בברירת המחדל, על מנת למנוע יצירת סוכנים כמנהלים ללא כוונה.
  • הגדרות קבוצות מאפיינים - אפשרות הוספת קבוצת מאפיינים בראש הרשימה או בתחתיתה
  • יצירת הזמנה מתוך כרטיס חבר - העתקה של פרטי כתובת הלקוח להזמנה.
  • עדכון ערכי שדות מותאמים אישית בזמן באמת - במידה ונעשו עדכוני ערכים על ידי אוטומציה ברקע.
  • תפוצת סמסים מבוססת על דו"ח - אפשרות הגדרת יכולת סימון וביצוע תפוצת סמסים ואימיילים על גבי דו"ח מותאם אישית.
  • סוג חדש של דו"חות - מאפשר ביצוע סינון / סידור / חיפוש בכל העמודות. + עמודות קבועות על המסך בעת גלילה. (פיצ'ר בטא שעדיין בפיתוח)

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...