פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6


עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP

  • חיפוש מהיר
    • לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש
    • התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן)
    • ניתן לגשת לחיפוש המהיר מכל הדפים וניתן להמשיך לעבור בין הדפים בעוד הוא פתוח.
    • בתוצאות של ההזמנות, מעבר העכבר מעל סכום ההזמנה, יציג פרוט של המוצרים המוזמנים ומחירהם.
 
  • שולחן העבודה
    • משימות - תצוגה של המשימות העתידיות הפתוחות עם אפשרות לצפות בכל המשימות. סוכנים יראו משימות שהם אחראים לביצועם בלבד.
    • יצירות קשר והזמנות - מעתה יוצגו רק יצירות קשר והזמנות בסטטוס מסוג "חדש" או "לטיפול"
    • מספר ההזמנות המופיע בתפריט יחושב מעתה לפי מספר ההזמנות בסטטוסים מסוג טיוטה / חדש.
 
  • דף יצירת קשר
    • הצגת פרטי הזמנה/הזמנות המקושרות ליצירת קשר.
    • אפשרות הזנה מהירה של תיעוד. שדה חדש המסומן בצהוב, אשר מאפשר הזנה מהירה של תיעוד. תוך כדי כתיבה, יועבר התיעוד לדיאלוג הוספת היסטוריה עם אפשרות הפיכת התיעוד למשימה.
 
  • דף חבר
    • הצגה של כל המשימות והיסטוריית הפעילות של כל היצרות קשר וההזמנות המשוייכות לחבר
    • בטבלת הצגת ההזמנות, מעבר העכבר מעל המחיר יציג מעתה את פרוט המוצרים המוזמנים באותה הזמנה, ללא צורך לצפות בדף ההזמנה. (אותה התנהגות הוטמעה גם בדף רשימת ההזמנות המרכזי) 
 
  • דף מוצר
    • טאב "הזמנות" חדש אשר מכיל טבלה של כל ההזמנות הכוללות את המוצר הנוכחי. כולל אפשרות חיתוך וסידור, צפייה בפרוט המוצרים על ידי מעבר העכבר על מחיר ההזמנה, שליחת אימייל ועוד.
 
  • פרוט מוצרים מוזמנים בהזמנה על ידי מעבר העכבר על סכום ההזמנה
    • ​מוטמע במקומות רבים במערכת בהם ניתן לראות את סכום ההזמנה.
    • מקצר תהליכים ומקל מאוד על קבלת מידע רלוונטי בצורה מיידית.
 
  • דף משימות
    • הצגת צבע שונה לכל משימה לפי היישות אליה היא משוייכת (יצירת קשר / חבר / הזמנה) + אייקון תואם.
 
  • דף רשימת הזמנות
    • הסתרת שדות עיר וצורת משלוח במידה ונבחר שלא להציג שדות כתובת.
    • סוכנים הוגדרו כך שיוכלו לראות רק הזמנות שהם אחראים לביצוע שלהן.
 
  • דף הזמנה
    • הטמעת מודול משימות + היסטוריית פעולות להזמנה.
    • הצגת פרטי יצירת קשר ממנה נוצרה ההזמנה הנוכחית.
    • הערות על מוצרים מוזמנים יוצגו כעת בשדה המאפיינים. במידה והערך של השדה ארוך, תוכנו המלא יוצג בעת מעבר העכבר.
    • אפשרות שכפול של מוצר מוזמן.
 
  • דף יצירת קשר + דף הזמנה:
    • אפשרות הצגת כפתור הדפסה בדף יצירות קשר, חבר והזמנה.
    • אפשרות מיון + חיפוש לפי שדות מותאמים אישית (הוטמע גם ברשימת החברים והדפים).
    • אפשרות הצגה / הסתרה של נתונים אודות התנהגות הגולש, מידע אודות המכשיר בו השתמש הגולש, מקור הפנייה הראשון והאחרון.
      • במידה ונבחר להסתיר את המידע, המידע אודות מקור הפנייה יוצג בראש הטופס יצירת קשר.
      • במידה ונבחר שלא להסתיר את המידע, פרטי הגולש + התנהגותו יוצגו למנהלים בלבד, על מנת לפשט את הדף עבור סוכנים שאינם מנהלים.
    • אפשרות שיוך כל היצירות קשר הדומות לאחראי הנוכחי בלחיצת כפתור.
 
  • הוספת אפשרות שליחת סמס ידנית
    • אפשרות שליחת סמס על ידי לחיצה על אייקון המטוס ליד מספר הטלפון של הפונה (בדף יצירת קשר, דף חבר או בדף הזמנה).
    • הזנה של תוכן חופשי.
    • שיפורים המתוכננים להטמעה בחודש הבא: ניהול תבניות סמס עם תגיות דינאמיות. חישוב מספר תווים, אפשרות בחירת שליחת סמס מתבנית כחלק מהגדרות האוטומציה במערכת.
 
  • תמיכה בקבלת הודעות סמס נכנסות / חוזרות בשילוב חברת MicroPay.
    • רישום ההודעה בתור משימה דחופה ביצירת קשר / דף חבר שזוהה לפי מספר הטלפון ממנו נשלחה ההודעה. 
 
  • טופס שליחת אימייל
    • אפשרות שינוי כתובת אימייל הנמען באופן חד פעמי (למשל למקרה בו הלקוח מעוניין שישלחו הצעת מחיר לאימייל של אישתו) - על ידי לחיצה על קישור "ערוך" בשדה "שלח ל":
 
  • היסטוריית משימות - חסימת אפשרות מחיקה של משימות / תיעוד אשר נוסף בצורה אוטומטית ע"י המערכת.
 
  • תמיכה בטלפונייה של ITC על מנת לממש:
    • בעת קבל שיחה נכנסת, זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה לשלוחתו.
    • פתיחת תיק לקוח / פנייה בעת מענה הסוכן לטלפון.
    • רישום היסטוריה של שיחות שזוהו, שיחות שנענו, שיחות יוצאות וסיום שיחה (כולל משך זמן השיחה)
 
  • שדות המכילים חישוב לפי ערכים של שדות אחרים
    • אפשרות להגדיר שדה מותאם אישית, אשר ערכו יחושב בעת השמירה לפי נוסחה מותאמת אישית. הערכים המחושבים יוצגו בעריכה וניתן להשתמש בהם בתכנים של האימיילים והסמסים היוצאים המוגדרים להשלח כחלק מהתהליכי אוטומציה.
    • האפשרויות שימוש הן אינסופיות. להלן מספר דוגמאות:
      • חישוב תאריך סיום תקופה לפי שדה תאריך ההתחלה ושדה כמות הימים.
      • חישוב הערכת מחיר ראשונית ללקוח לפי כמות השעות המוגדרת לכל מוצר מוזמן.
      • סיכום כמות האנשים מכל הגילאים בשדה אחד
      • ועוד...

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...