פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6


עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP

  • חיפוש מהיר
    • לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש
    • התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן)
    • ניתן לגשת לחיפוש המהיר מכל הדפים וניתן להמשיך לעבור בין הדפים בעוד הוא פתוח.
    • בתוצאות של ההזמנות, מעבר העכבר מעל סכום ההזמנה, יציג פרוט של המוצרים המוזמנים ומחירהם.
 
  • שולחן העבודה
    • משימות - תצוגה של המשימות העתידיות הפתוחות עם אפשרות לצפות בכל המשימות. סוכנים יראו משימות שהם אחראים לביצועם בלבד.
    • יצירות קשר והזמנות - מעתה יוצגו רק יצירות קשר והזמנות בסטטוס מסוג "חדש" או "לטיפול"
    • מספר ההזמנות המופיע בתפריט יחושב מעתה לפי מספר ההזמנות בסטטוסים מסוג טיוטה / חדש.
 
  • דף יצירת קשר
    • הצגת פרטי הזמנה/הזמנות המקושרות ליצירת קשר.
    • אפשרות הזנה מהירה של תיעוד. שדה חדש המסומן בצהוב, אשר מאפשר הזנה מהירה של תיעוד. תוך כדי כתיבה, יועבר התיעוד לדיאלוג הוספת היסטוריה עם אפשרות הפיכת התיעוד למשימה.
 
  • דף חבר
    • הצגה של כל המשימות והיסטוריית הפעילות של כל היצרות קשר וההזמנות המשוייכות לחבר
    • בטבלת הצגת ההזמנות, מעבר העכבר מעל המחיר יציג מעתה את פרוט המוצרים המוזמנים באותה הזמנה, ללא צורך לצפות בדף ההזמנה. (אותה התנהגות הוטמעה גם בדף רשימת ההזמנות המרכזי) 
 
  • דף מוצר
    • טאב "הזמנות" חדש אשר מכיל טבלה של כל ההזמנות הכוללות את המוצר הנוכחי. כולל אפשרות חיתוך וסידור, צפייה בפרוט המוצרים על ידי מעבר העכבר על מחיר ההזמנה, שליחת אימייל ועוד.
 
  • פרוט מוצרים מוזמנים בהזמנה על ידי מעבר העכבר על סכום ההזמנה
    • ​מוטמע במקומות רבים במערכת בהם ניתן לראות את סכום ההזמנה.
    • מקצר תהליכים ומקל מאוד על קבלת מידע רלוונטי בצורה מיידית.
 
  • דף משימות
    • הצגת צבע שונה לכל משימה לפי היישות אליה היא משוייכת (יצירת קשר / חבר / הזמנה) + אייקון תואם.
 
  • דף רשימת הזמנות
    • הסתרת שדות עיר וצורת משלוח במידה ונבחר שלא להציג שדות כתובת.
    • סוכנים הוגדרו כך שיוכלו לראות רק הזמנות שהם אחראים לביצוע שלהן.
 
  • דף הזמנה
    • הטמעת מודול משימות + היסטוריית פעולות להזמנה.
    • הצגת פרטי יצירת קשר ממנה נוצרה ההזמנה הנוכחית.
    • הערות על מוצרים מוזמנים יוצגו כעת בשדה המאפיינים. במידה והערך של השדה ארוך, תוכנו המלא יוצג בעת מעבר העכבר.
    • אפשרות שכפול של מוצר מוזמן.
 
  • דף יצירת קשר + דף הזמנה:
    • אפשרות הצגת כפתור הדפסה בדף יצירות קשר, חבר והזמנה.
    • אפשרות מיון + חיפוש לפי שדות מותאמים אישית (הוטמע גם ברשימת החברים והדפים).
    • אפשרות הצגה / הסתרה של נתונים אודות התנהגות הגולש, מידע אודות המכשיר בו השתמש הגולש, מקור הפנייה הראשון והאחרון.
      • במידה ונבחר להסתיר את המידע, המידע אודות מקור הפנייה יוצג בראש הטופס יצירת קשר.
      • במידה ונבחר שלא להסתיר את המידע, פרטי הגולש + התנהגותו יוצגו למנהלים בלבד, על מנת לפשט את הדף עבור סוכנים שאינם מנהלים.
    • אפשרות שיוך כל היצירות קשר הדומות לאחראי הנוכחי בלחיצת כפתור.
 
  • הוספת אפשרות שליחת סמס ידנית
    • אפשרות שליחת סמס על ידי לחיצה על אייקון המטוס ליד מספר הטלפון של הפונה (בדף יצירת קשר, דף חבר או בדף הזמנה).
    • הזנה של תוכן חופשי.
    • שיפורים המתוכננים להטמעה בחודש הבא: ניהול תבניות סמס עם תגיות דינאמיות. חישוב מספר תווים, אפשרות בחירת שליחת סמס מתבנית כחלק מהגדרות האוטומציה במערכת.
 
  • תמיכה בקבלת הודעות סמס נכנסות / חוזרות בשילוב חברת MicroPay.
    • רישום ההודעה בתור משימה דחופה ביצירת קשר / דף חבר שזוהה לפי מספר הטלפון ממנו נשלחה ההודעה. 
 
  • טופס שליחת אימייל
    • אפשרות שינוי כתובת אימייל הנמען באופן חד פעמי (למשל למקרה בו הלקוח מעוניין שישלחו הצעת מחיר לאימייל של אישתו) - על ידי לחיצה על קישור "ערוך" בשדה "שלח ל":
 
  • היסטוריית משימות - חסימת אפשרות מחיקה של משימות / תיעוד אשר נוסף בצורה אוטומטית ע"י המערכת.
 
  • תמיכה בטלפונייה של ITC על מנת לממש:
    • בעת קבל שיחה נכנסת, זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה לשלוחתו.
    • פתיחת תיק לקוח / פנייה בעת מענה הסוכן לטלפון.
    • רישום היסטוריה של שיחות שזוהו, שיחות שנענו, שיחות יוצאות וסיום שיחה (כולל משך זמן השיחה)
 
  • שדות המכילים חישוב לפי ערכים של שדות אחרים
    • אפשרות להגדיר שדה מותאם אישית, אשר ערכו יחושב בעת השמירה לפי נוסחה מותאמת אישית. הערכים המחושבים יוצגו בעריכה וניתן להשתמש בהם בתכנים של האימיילים והסמסים היוצאים המוגדרים להשלח כחלק מהתהליכי אוטומציה.
    • האפשרויות שימוש הן אינסופיות. להלן מספר דוגמאות:
      • חישוב תאריך סיום תקופה לפי שדה תאריך ההתחלה ושדה כמות הימים.
      • חישוב הערכת מחיר ראשונית ללקוח לפי כמות השעות המוגדרת לכל מוצר מוזמן.
      • סיכום כמות האנשים מכל הגילאים בשדה אחד
      • ועוד...

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גרסה זו בשלבי פיתוח, בקרוב ניתן יהיה לקרוא אודות שיפורים ועדכונים.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת מוצרים יתווספו עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות,...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות, שיפרנו המון ממשקים...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין....

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים