פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!
 ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין.
נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד.
החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

ניהול והנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות + סליקת כרטיסי אשראי
התממשקות מלאה ליצירת מסמכי הנה"ח דרך iCount וביצוע חיובי אשראי דרך Pelecard.
יצירת מסמכי הנהלת חשבונות להזמנה, תוך שיוך המסמך למוצרים מוזמנים.
שליטה מלאה במרכיבי המסמך עם אפשרות שמירה לשם יצירת מסמך מאוחר יותר.
אפשרות שילוב עם פלאכארד לשם ביצוע חיוב אשראי לפני הנפקת קבלה או חשבונית / קבלה אשר שולמה באשראי.
מונע את הצורך בביקור במערכת חיצונית לשם הנפקת מסמכים או ביצוע חיוב.
Kala CRM - יצירת מסמכי הנהלת חשבונות מתוך המערכת

הגדרות טלפוניה מתקדמות לתוסף Voicecenter
אפשרות לקבוע לאן תועבר שיחה אשר מתקבלת אצל סוכן אחראי שאינו זמין / שלא עונה / ללא סוכן אחראי / מחוץ לשעות הפעילות.
שליטה על מוזיקה שתושמע בהמתנה, זמן הצילצול לפני מעבר לפעולה הבאה ומשך זמן שיחה מקסימלי.

התראות סמס נכנס
התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.
הודעות אשר נשלחו מטלפון הקיים במערכת, ישלחו לאחראי לטיפול בלקוח זה.
במידה ואין אחראי או שהטלפון לא קיים, ההתראה תופיע לכל המשתמשים המחוברים.
Kala CRM - התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.png

התראות שיחה בזמן אמת
אלו מכם אשר הטלפונייה שלהם מסופקת על ידי VoiceCenter, מוזמנים להנות מתמיכה בהתראות שיחה בזמן אמת.
שיחה נכנסת, שיחה יוצאת, שיחה הסתיימה, שיחה לא נענתה, תא קולי ועוד...

עדכון היסטוריית התקשרות בזמן אמת
מעתה כל עדכון התקשרות יבוא לידי ביטוי אצל כל המשתמשים המחוברים הצופים בכרטיס המושפע מהעדכון.
למשל בעת שיחה שהסתיימה או קבלת מענה לאימייל, ניתן יהיה לראות את העדכון מיידית באזור היסטוריית ההתקשרות.

אימיילים נכנסים
אפשרות מענה לאימיילים הנכנסים ישירות מתוך המערכת.
Kala CRM - התראות על אימיילים נכנסים בהיסטוריית ההתקשרות
אפשרות הגדרת קמפיין שיוגדר עבור פניות שנוצרו מאימיילים הנכנסים.
דוגמא למימוש: הגדרת קבלת אימיילים עבור מודעות דרושים לתוך המערכת, לשם התכתבות אוטומטית באימייל / סמס עם מועמדים

Kala CRM - ניתוב אימיילים נכנסים אל תוך המערכת

אפשרות ייבוא לידים לתוך כרטיס חבר
אפשרות זו זמינה אך ורק לאתרים אשר מוגדר להם שחברים הם בעלי הלידים.

שמירת סיבה לשינוי
אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה. השימוש הנפוץ ביותר הוא רישום סיבת הביטול או חוסר עניין.
Kala CRM - בחירת סיבה לביטול בעת שינוי לסטטוס המצריך זאת
הסטטוסים המצריכים סיבה + האפשרויות המוצעות ניתנות לשליחה דרך:
הגדרות -> הגדרות CRM -> סיבות אפשריות לביטול.
יש להזין ערכים אפשריים מופרדים בנקודה-פסיק (;)
Kala CRM - אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה - בנוסף ניתן לשלוט על הסיבות האפשרויות לביטול

אינטגרציה עם Zapier
לאלו מכם אשר אוהבים אוטומציה ברמה גבוהה, הוספנו תמיכה בשירות Zapier המאפשר מימוש אינטרגרציות עם כלים חיצוניים.
הטריגרים הניתנים להגדרה כיום הם יצירת קשר חדשה או כל טריגר של אוטומציה הניתן להגדרה.
כמו כן, ניתן להגדיר שפעולות בכלים חיצוניים יגרמו ליצירה של ליד אצלכם במערכת.
לפרטים נוספים והתנסות, לחצו כאן.
Kala CRM - אינטגרציה מלאה עם זאפייר Zapier
Kala CRM - התממשקות מלאה מול ממשק זאפיר לשם מימוש אינטגרציה עם שירותים חיצוניים


ניטור תיבות תא קולי
אפשרות קבלת הקלטות תא קולי ישירות לתוך המערכת + הקלטה לאימייל.
במידה ונמען ההודעה מחובר למערכת, תופיע לו התראת תא קולי חדשה הנראית כך:
Kala CRM - ניטור והתראות אודות הקלטות תא קולי חדשות

עדכון שפה באופן גורף
אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.
Kala CRM - אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.

הרשאות משתמשים מסוג "סוכן"
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבחור אחראי לביצוע או רק שיוך פניות לא משוייכות לעצמם.
אפשרות להגבלת מספר הפניות בסטטוס מסוג "חדש" או "לטיפול" לכל סוכן.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לערוך היסטוריית שינויים או לא באופן גורף.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבצע שינויים במחירים או לא.
Kala CRM - קבע אותי כאחראי לטיפול.png


סוגי סטטוסים חדשים
הוספנו מספר סוגים אשר משמשים את הסטטוסים של יצירות הקשר בלבד ומטרתם לעזור להבין האם יצירת הקשר היתה רלוונטית מבחינת שיווק או לא.
סוגי הסטטוסים: לא רלוונטי, הועבר הלאה, משוכפל.
Kala CRM - סוגי סטטוסים חדשים


שיפור טופס ייבוא לידים למערכת
אפשרות לקבוע את שם הקמפיין ומקור הפניה בצורה ידנית אשר תשפיע על כל הרשומות המיובאות.
הצגת מידע זמין אודות העמודות השונות, שמותיהן ותאורן.
Kala CRM - שיפור טופס הייבוא לידים למערכת

שינויים כלליים נוספים
חנות פרונטאלית - אפשרויות מבצעי Upsale המאפשרים בחירת מתנה מתוך מגוון קבוע מראש, הנחות על רכישת כמויות ועוד.
ווידג'ט הוספה לעגלת הקניות - אפשרות קביעת מלאי כל מוצר בתור הערך העליון האפשרי להוספה לעגלה.
שיפור אנימציה בעת הוספה / הסרה של תוסף ממאגר התוספים.
שינויים בטופס הכניסה למערכת - מעתה ניתן להשתמש בכתובת האימייל במקום שם המשתמש.
ווידג'ט טופס הזמנה - אפשרות להגדרת חובת הרשמה כחבר בעת ביצוע ההזמנה.
כרטיס חבר - אפשרות העברת חבר לארכיון מתוך כרטיס החבר עצמו.
אפשרות בחירת הסתרה של מחירי ההזמנות במערכת הניהול.

ווידג'ט טפסים - שדה חדש מסוג "כן / לא"


ועוד הרבה שיפורים בנראות וידידותיות המערכת...

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...