פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!
 ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין.
נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד.
החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

ניהול והנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות + סליקת כרטיסי אשראי
התממשקות מלאה ליצירת מסמכי הנה"ח דרך iCount וביצוע חיובי אשראי דרך Pelecard.
יצירת מסמכי הנהלת חשבונות להזמנה, תוך שיוך המסמך למוצרים מוזמנים.
שליטה מלאה במרכיבי המסמך עם אפשרות שמירה לשם יצירת מסמך מאוחר יותר.
אפשרות שילוב עם פלאכארד לשם ביצוע חיוב אשראי לפני הנפקת קבלה או חשבונית / קבלה אשר שולמה באשראי.
מונע את הצורך בביקור במערכת חיצונית לשם הנפקת מסמכים או ביצוע חיוב.
Kala CRM - יצירת מסמכי הנהלת חשבונות מתוך המערכת

הגדרות טלפוניה מתקדמות לתוסף Voicecenter
אפשרות לקבוע לאן תועבר שיחה אשר מתקבלת אצל סוכן אחראי שאינו זמין / שלא עונה / ללא סוכן אחראי / מחוץ לשעות הפעילות.
שליטה על מוזיקה שתושמע בהמתנה, זמן הצילצול לפני מעבר לפעולה הבאה ומשך זמן שיחה מקסימלי.

התראות סמס נכנס
התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.
הודעות אשר נשלחו מטלפון הקיים במערכת, ישלחו לאחראי לטיפול בלקוח זה.
במידה ואין אחראי או שהטלפון לא קיים, ההתראה תופיע לכל המשתמשים המחוברים.
Kala CRM - התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.png

התראות שיחה בזמן אמת
אלו מכם אשר הטלפונייה שלהם מסופקת על ידי VoiceCenter, מוזמנים להנות מתמיכה בהתראות שיחה בזמן אמת.
שיחה נכנסת, שיחה יוצאת, שיחה הסתיימה, שיחה לא נענתה, תא קולי ועוד...

עדכון היסטוריית התקשרות בזמן אמת
מעתה כל עדכון התקשרות יבוא לידי ביטוי אצל כל המשתמשים המחוברים הצופים בכרטיס המושפע מהעדכון.
למשל בעת שיחה שהסתיימה או קבלת מענה לאימייל, ניתן יהיה לראות את העדכון מיידית באזור היסטוריית ההתקשרות.

אימיילים נכנסים
אפשרות מענה לאימיילים הנכנסים ישירות מתוך המערכת.
Kala CRM - התראות על אימיילים נכנסים בהיסטוריית ההתקשרות
אפשרות הגדרת קמפיין שיוגדר עבור פניות שנוצרו מאימיילים הנכנסים.
דוגמא למימוש: הגדרת קבלת אימיילים עבור מודעות דרושים לתוך המערכת, לשם התכתבות אוטומטית באימייל / סמס עם מועמדים

Kala CRM - ניתוב אימיילים נכנסים אל תוך המערכת

אפשרות ייבוא לידים לתוך כרטיס חבר
אפשרות זו זמינה אך ורק לאתרים אשר מוגדר להם שחברים הם בעלי הלידים.

שמירת סיבה לשינוי
אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה. השימוש הנפוץ ביותר הוא רישום סיבת הביטול או חוסר עניין.
Kala CRM - בחירת סיבה לביטול בעת שינוי לסטטוס המצריך זאת
הסטטוסים המצריכים סיבה + האפשרויות המוצעות ניתנות לשליחה דרך:
הגדרות -> הגדרות CRM -> סיבות אפשריות לביטול.
יש להזין ערכים אפשריים מופרדים בנקודה-פסיק (;)
Kala CRM - אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה - בנוסף ניתן לשלוט על הסיבות האפשרויות לביטול

אינטגרציה עם Zapier
לאלו מכם אשר אוהבים אוטומציה ברמה גבוהה, הוספנו תמיכה בשירות Zapier המאפשר מימוש אינטרגרציות עם כלים חיצוניים.
הטריגרים הניתנים להגדרה כיום הם יצירת קשר חדשה או כל טריגר של אוטומציה הניתן להגדרה.
כמו כן, ניתן להגדיר שפעולות בכלים חיצוניים יגרמו ליצירה של ליד אצלכם במערכת.
לפרטים נוספים והתנסות, לחצו כאן.
Kala CRM - אינטגרציה מלאה עם זאפייר Zapier
Kala CRM - התממשקות מלאה מול ממשק זאפיר לשם מימוש אינטגרציה עם שירותים חיצוניים


ניטור תיבות תא קולי
אפשרות קבלת הקלטות תא קולי ישירות לתוך המערכת + הקלטה לאימייל.
במידה ונמען ההודעה מחובר למערכת, תופיע לו התראת תא קולי חדשה הנראית כך:
Kala CRM - ניטור והתראות אודות הקלטות תא קולי חדשות

עדכון שפה באופן גורף
אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.
Kala CRM - אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.

הרשאות משתמשים מסוג "סוכן"
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבחור אחראי לביצוע או רק שיוך פניות לא משוייכות לעצמם.
אפשרות להגבלת מספר הפניות בסטטוס מסוג "חדש" או "לטיפול" לכל סוכן.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לערוך היסטוריית שינויים או לא באופן גורף.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבצע שינויים במחירים או לא.
Kala CRM - קבע אותי כאחראי לטיפול.png


סוגי סטטוסים חדשים
הוספנו מספר סוגים אשר משמשים את הסטטוסים של יצירות הקשר בלבד ומטרתם לעזור להבין האם יצירת הקשר היתה רלוונטית מבחינת שיווק או לא.
סוגי הסטטוסים: לא רלוונטי, הועבר הלאה, משוכפל.
Kala CRM - סוגי סטטוסים חדשים


שיפור טופס ייבוא לידים למערכת
אפשרות לקבוע את שם הקמפיין ומקור הפניה בצורה ידנית אשר תשפיע על כל הרשומות המיובאות.
הצגת מידע זמין אודות העמודות השונות, שמותיהן ותאורן.
Kala CRM - שיפור טופס הייבוא לידים למערכת

שינויים כלליים נוספים
חנות פרונטאלית - אפשרויות מבצעי Upsale המאפשרים בחירת מתנה מתוך מגוון קבוע מראש, הנחות על רכישת כמויות ועוד.
ווידג'ט הוספה לעגלת הקניות - אפשרות קביעת מלאי כל מוצר בתור הערך העליון האפשרי להוספה לעגלה.
שיפור אנימציה בעת הוספה / הסרה של תוסף ממאגר התוספים.
שינויים בטופס הכניסה למערכת - מעתה ניתן להשתמש בכתובת האימייל במקום שם המשתמש.
ווידג'ט טופס הזמנה - אפשרות להגדרת חובת הרשמה כחבר בעת ביצוע ההזמנה.
כרטיס חבר - אפשרות העברת חבר לארכיון מתוך כרטיס החבר עצמו.
אפשרות בחירת הסתרה של מחירי ההזמנות במערכת הניהול.

ווידג'ט טפסים - שדה חדש מסוג "כן / לא"


ועוד הרבה שיפורים בנראות וידידותיות המערכת...

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת מוצרים יתווספו עם מחיר 0 או עם המחיר...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית. שיפור האינטגרציה עם...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על תבניות דינאמיות. בנוסף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות, שיפרנו המון ממשקים ויכולות קיימות ועזרנו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה, ...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו יכולת לבצע תפוצה סמסים...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר מתמיד, כמו הנחיות לפי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות הגדרה של שרת דואר...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים חדשים המשפיעים על...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים....

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי במיוחד, יכולת ניתוח...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות....