פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

גירסה 3.8

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות.
בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי במיוחד, יכולת ניתוח תשובות בסמס, אוטומציות מורכבות, ופתרון למשתמשים שעוזבים את העסק.

החודש גם התחלנו לממש יכולות ERP של ניהול ספקים ומלאי אשר יושלמו בחודשים הקרובים.

ניתוח הודעות סמס נכנסות / SMS BOT

אפשרות הגדרות אוטומציות אשר מנתחות את תוכן הודעות הסמס הנכנסות ופועלות בהתאם.

ניתן לממש בעזרת אוטומציות אלו בוט סמס חכם אשר יודע לענות מידע מותאם אישית לכל פונה בנפרד ולשמור פרטים מתוך התשובות בכרטיס הפונה.

אפשרות משיכת ערך מספרי מתוך התגובה. אפשרות הגבלת ערך מקסימלי.

אפשרות החלפת ערכים לפי הגדרת מיפוי ידני. לדוגמא: אחד => 1, שניים => 2, זוג => 2

ניתן לפנות אלינו להתייעצות לגבי הטמעת השימוש אצלכם.

שיפורים בצד אתר - 08/2017

אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום.

אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון.
 
מעקב הזמנות על ידי הגולשים
  • לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה, לממשק חדש המאפשר מעקב אחר ההזמנות שביצעו.
  • ניתן לקבוע אילו סטטוסים של הזמנות יחשפו לגולשים ולקבוע אילו שדות יופיעו בעבור כל הזמנה.
  • עבור כל הזמנה שבסטטוס טיוטא, אשר משמעותו שהלקוח לא סיים את ביצוע ההזמנה, יופיע כפתור "השלם הזמנה" אשר מעביר את הלקוח לטופס ביצוע ההזמנה.
  • בעבור כל הזמנה שבסטטוס "נסגר בהצלחה" או "נסגר ללא הצלחה", יופיע כפתור בשם "הזמן שוב" אשר לחיצה עליו יודעת להוסיף לעגלת הקניות את כל המוצרים מאותה הזמנה, לשם ביצוע הזמנה חוזרת.

 
מעקב יצירות קשר על ידי הגולשים
  • בדומה למעקב אחר ההזמנות, ניתן לאפשר ללקוחות גם לעקוב אחר היצירות קשר שהם ביצעו בעבר על מנת לדעת מה סטטוס הטיפול ופרטים נוספים.
  • זהו פיצ'ר מצויין למי שנותן תמיכה ללקוחותיו ומעוניין לחשוף בפניהם את סטטוס הטיפול בבקשותיו.

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.)

מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה של המשימה. (מופעל כבר אצל כולם.)

טופס יצירת משימה - אפשרות הגדרת שדה תאריך היעד בתור שדה חובה.

משימות שנוצרות בעבור אימיילים שנכנסים - אפשרות צפיה בקבצים, צפיה בתוכן האימייל ואפשרות תגובה.

שיפורים במערך האוטומציה - 08/2017

פעולת שליחת אימיילים - אפשרות הגדרת העתק גלוי או נסתר לכתובות אימייל מסויימות או אף לכתובות אימייל המצויות בשדה מותאם אישית בכרטיס הפונה.

פעולת אוטומציה חדשה בשם "שמירת ערכים ביצירת קשר" אשר מאפשרת לבחור שדות מותאמים אישית ולקבוע איזה ערך הם יקבלו כחלק מתהליך אוטומציה.

שיפורים במערך הדו"חות - 08/2017

אפשרות יצירת תבניות SMS אשר מבוססות על ערכים מתוך דו"חות. הדו"ח עצמו יכול להכיל נתונים שונים לפי הפניה / הזמנה / לקוח אליו שולחים את ה-SMS.

דו"חות מערכת מוכנים חדשים (ניתן להוסיף את הדו"חות בעצמכם דרך סטטיסטיקות -> דו"חות -> הוסף דו"ח):

  • מוצרים מוזמנים
  • יצירות קשר לפי מקור / קמפיין (גרף פיי חדש)
  • דו"ח משימות מתקדם, אשר מאפשר תצוגה נוחה של המשימות הפתוחות. הדו"ח כולל אפשרויות סינון לפי זמנים (פג תוקף, היום, מחר, השבוע, שבוע הבא).

שיפורים במערך ההזמנות - 08/2017

טופס הזמנת מוצר - אפשרות בחירת מוצר מהירה לפי מק"ט מוצר.

אפשרות שיכפול הזמנה קיימת. כל המוצרים המוזמנים ישוכפלו גם כן. (הכפתור שיכפול הזמנה החדש מופיע בתחתית דף ההזמנה)

בעת יצירת הזמנה בעבור לקוח אשר מוגדר לו אחראי, ההזמנה שנוצרת תשוייך לאחראי על הלקוח המשוייך להזמנה.

הוספת מוצר מוזמן - בעת בחירה של מוצר תופיע הודעת "(לא במלאי)" בסוף שמות המוצרים שאינם במלאי כרגע.

תמיכה בתוסף E-Post המאפשר אינטגרציה עם חברת משלוחים לשם איסוף ומסירת הזמנות, עדכון סטטוס משלוח אוטומטי והדבקת מדבקות שילוח.

אפשרות הגדרת הסתרה של כל תזכורת למחיר בתהליך ההזמנה באתר או במערכת הניהול.

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017

תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון.

הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת.

דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך.

תמיכה בהנפקת קבלה או חשבונית/קבלה אשר שולמה במספר שיקים בבת אחת.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 08/2017

בעת העברת משתמש לארכיון, התראה מפורטת אודות היישויות שאותו משתמש מוגדר כאחראי עליהן עם אפשרות הגדרת אחראי חדש. (פיצ'ר מצויין לשימוש ברגע שעובד עוזב מסיבה זו או אחרת.)

אפשרות סינון חברים לפי אחראי.

איסוף חכם יותר של פרטים אודות לידים שהגיעו מדפי נחיתה או מאתרים המנוהלים על ידי מערכת קאלה. (אחוז זיהוי גדול יותר מבעבר)

אפשרות חיפוש יצירות קשר לפי שדה קמפיין. (מופיע באפשרויות סינון המורחבות)

תמיכה בהתראה אודות מענה שיחה על ידי נציג מסויים. (במהלך החודש אנחנו מתכננים לממש פתיחה אוטומטית של  כרטיס היישות שהתקשרה לסוכן שענה בעת המענה.)

יצירת קשר - אפשרות קביעת תצוגה פתוחה באופן קבוע לשדה התוכן. (במקום כפתור +הוסף תוכן)

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת מוצרים יתווספו עם מחיר 0 או עם המחיר...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית. שיפור האינטגרציה עם...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על תבניות דינאמיות. בנוסף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות, שיפרנו המון ממשקים ויכולות קיימות ועזרנו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה, ...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו יכולת לבצע תפוצה סמסים...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר מתמיד, כמו הנחיות לפי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות הגדרה של שרת דואר...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים חדשים המשפיעים על...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים....

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות....