פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת.
בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות.
לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות טובות, מעכשיו אפשר יהיה לעשות זאת בצורה פשוטה ומהירה יותר.
  • אפשרות סימון שורות ברשימת הפניות / לקוחות / הזמנות לשם ביצוע עריכה או מחיקה של מספר כרטיסים בבת אחת.
  • רשימת משימות - אפשרות סימון גורף של משימות שבוצעו / לא בוצעו.
  • רשימת משימות - אפשרות סימון מספר משימות בבת אחת וסימון ביצוע או ביטול שלהן
  • הצגה של תאריך עדכון הסטטוס האחרון בתוצאות החיפוש + בתצוגת הפניות הדומות. (במקום תאריך התקשורת האחרונה שהיה עד כה)
  • אפשרות סינון לפי שדות מותאמים אישית מסוג תאריך.
  • אפשרות שיוך אחראי למשימות שנוצרות בעקבות תקשורת נכנסת לפי המשתמש האחרון אשר ביצע תקשורת יוצאת לפונה. (למשל אם לקוח מתקשר ולא נענה, תיווצר משימה של "שיחה שלא נענתה" לסוכן האחרון שניסה ליצור קשר או יצר קשר עם אותו לקוח).
  • אפשרות הגדרת אימייל לקבלת התראה על ביצוע / אי ביצוע משימה מסויימת.
  • דו"ח מערכתי חדש -  "התפלגות סטטוס פניות לפי חודש"
  • גם בשדות של בחירה מרובה של ערכים, ניתן מעכשיו להזין ידנית ערך שאינו קיים ולצרף אותו. (אחר...)
  • אפשרות ניהול תהליכים ושיוך סטטוס לתהליך.
  • רשימת הזמנות - אפשרות סינון לפי סוג סטטוס
  • שמירת מידע על חיפושים באתר - התעלמות מחיפושים המבוצעים על ידי אינדקס גוגל או בוטים נוספים
  • רשימת דו"חות - הוספת עמודת "הרשאות" המציגה מי יכול לגשת לאותו דו"ח.
  • שיפורים בדו"ח שיחות שלא נענו.
  • הודעות טקסט - אפשרות הגדרה לאיזה סוגיי ישויות ניתן יהיה לשלוח כל הודעה.
  • רשימת פניות - אפשרות סינון לפי פניות שהומרו להזמנות בלבד.
  • אפשרות שיוך ידני של הזמנה לפניה.
  • אפשרות הגדרת סוכנים בעלי גישה לצפיה במשימות וישויות אשר משוייכות לסוכנים אחרים.
  • ניהול הגדרות מאפיינים - אפשרות סגירה של כל קבוצות המאפיינים בבת אחת לשם עריכה נוחה יותר.
  • תבנית הצעת מחיר - הצגה של מספרים עם פסיק באלפים.
  • Kala E-Commerce API - אפשרות ביצוע קריאה מקוצרת אשר יודעת לייצר לקוח, הזמנה, מוצרים מוזמנים ותשלום בבת אחת.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...