פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת.
בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות.
לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות טובות, מעכשיו אפשר יהיה לעשות זאת בצורה פשוטה ומהירה יותר.

שיפורים במערך ניתוח האימיילים - 12/2018

  • אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא.
  • אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית.
  • אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד.
  • אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח)
  • אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה המקורית אליה רוצים לשייך את הניתוח, מגיעה מאוחר יותר)

שיפורים במערך האוטומציה - 12/2018

  • שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל.
  • סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018

  • בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש.
  • ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה.
  • בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר.
  • אפשרות הטמעת טופס הזמנה בתוך דף מוצר. (להזמנת מוצר מהירה ללא שלב עגלת קניות וטופס הזמנה).

  • אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי)
  • בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור.
  • הצגה של תאריך עדכון הסטטוס האחרון בתוצאות החיפוש + בתצוגת הפניות הדומות. (במקום תאריך התקשורת האחרונה שהיה עד כה)
  • אפשרות סינון לפי שדות מותאמים אישית מסוג תאריך.
  • אפשרות שיוך אחראי למשימות שנוצרות בעקבות תקשורת נכנסת לפי המשתמש האחרון אשר ביצע תקשורת יוצאת לפונה. (למשל אם לקוח מתקשר ולא נענה, תיווצר משימה של "שיחה שלא נענתה" לסוכן האחרון שניסה ליצור קשר או יצר קשר עם אותו לקוח).
  • אפשרות הגדרת אימייל לקבלת התראה על ביצוע / אי ביצוע משימה מסויימת.
  • טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים בלבד.
  • אפשרות סימון שורות ברשימת הפניות / לקוחות / הזמנות לשם ביצוע עריכה או מחיקה של מספר כרטיסים בבת אחת.
  • שיפורים בדו"ח המאזן לקוחות - תמיכה בחשבוניות וקבלות עם ערך חיובי או שלישי
  • דו"ח מערכתי חדש -   הדפסה התפלגות סטטוס פניות לפי חודש.
  • בשדות של בחירה מרובה של ערכים, ניתן מעכשיו להזין ידנית ערך שאינו קיים ולצרף אותו. (אחר...)
  • אפשרות ניהול תהליכים ושיוך סטטוס לתהליך.
  • רשימת הזמנות - אפשרות סינון לפי סוג סטטוס
  • שמירת מידע על חיפושים באתר - התעלמות מחיפושים המבוצעים על ידי אינדקס גוגל או בוטים נוספים
  • רשימת דו"חות - הוספת עמודת "הרשאות" המציגה מי יכול לגשת לאותו דו"ח.
  • שיפורים בדו"ח שיחות שלא נענו.
  • רשימת משימות - אפשרות סימון גורף של משימות שבוצעו / לא בוצעו.
  • הודעות טקסט - אפשרות הגדרה לאיזה סוגיי ישויות ניתן יהיה לשלוח כל הודעה.
  • אפשרות הגדרה האם ניתן יהיה להנפיק מסמכים ישירות על לקוח ולא רק על הזמנות של הלקוח.
  • אפשרות הנפקה של חשבונית זיכוי שאינה מבוססת על חשבונית קיימת.
  • רשימת פניות - אפשרות סינון לפי פניות שהומרו להזמנות בלבד.
  • אפשרות שיוך ידני של הזמנה לפניה.
  • אפשרות הגדרת סוכנים בעלי גישה לצפיה במשימות וישויות אשר משוייכות לסוכנים אחרים.
  • ניהול הגדרות מאפיינים - אפשרות סגירה של כל קבוצות המאפיינים בבת אחת לשם עריכה נוחה יותר.
  • תבנית הצעת מחיר - הצגה של מספרים עם פסיק באלפים.
  • סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי.
  • Kala E-Commerce API - אפשרות ביצוע קריאה מקוצרת אשר יודעת לייצר לקוח, הזמנה, מוצרים מוזמנים ותשלום בבת אחת.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...