אימיילים נכנסים - תוצאות חיפוש

שיפורים במערך הדו"חות במהלך חודש אפריל 2017

דו"חות מותאמים מראש אשר מפולחים לפי המשתמש הנוכחי בצורה אוטומטית. קביעת דו"חות בתור אלמנטים בתפריט ניהול הראשי, כולל שליטה על האייקון. שתילת דו"חות בדף חבר / לקוח, המסוננים אוטומטית לפי הלקוח בו מוצג הדו"ח. אפשרות קביעה לכל דו"ח האם יכלול שורת סיכום לכל עמודות המספרים....

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...

שיפורים במערך הקבצים - 04/2018

אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל התקשורת או כפאנל בכרטיס לקוח / פניה / הזמנה ספציפית. הפאנל מכיל גם את כל המידע שהוזן כתיעוד ידני +...

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.