אתר - תוצאות חיפוש

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת את כל הפניות המגיעות אל העסק, כלומר יצירות קשר והזמנות באתרים שלכם / שיחות טלפון למחלקות השונות / אימיילים / וואטסאפ והודעות SMS / פייסבוק לידס / צ'אט בוטים / שירותי מזכירות, וכמובן באמצעות...

קראו עוד  

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת עם הלקוחות והספקים מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול ומתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.  

קראו עוד  

מערכת ניהול קריאות שירות

איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות של Kala, הלקוחות שלכם ירגישו שמטפלים בהם באופן אישי, שחוזרים אליהם במהירות, שהם מקבלים מענה זמין, יעיל וענייני, בכל הערוצים, ושגם אם הם משוחחים לאורך הדרך עם מספר נציגים שונים, הם לא צריכים לחזור על...

קראו עוד  

מערכת לתיאום פגישות / טיפולים

מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד?  מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה:  לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.

קראו עוד  

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון גם לניהול מלאי וביצוע הזמנות רכש. ניהול קטלוג מוצרים לפי ספקים ניהול מלאי מוצרים לפי מחסנים ניהול רשימת ספקים וביצוע הזמנות רכש קליטת סחורה מספקים ניהול הזמנות מלקוחות מול הזמנות מספקים

קראו עוד  

יכולות המערכת

מערכת Kala מכילה מגוון רחב של יכולות המשולבות יחד במערכת ניהול אחת. דף זה מפרט את היכולות העיקריות, מהן אנו מרכיבים עבורכם את הפתרון המושלם לניהול העסק באופן יעיל.

קראו עוד  

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות במבצעים מסוגים שונים על מנת למשוך לקוחות לרכוש מוצרים שלאו דווקא הלקוח חיפש, או כמויות גדולות יותר ממה שתכנן לרכוש. במערכת הניהול של קאלה ניתן להגדיר מבצעים מסוגים שונים, ולהתנות אותם בין היתר בקוד קופון. עבור כל מבצע, ניתן...

קראו עוד  

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה ותפעולו נעשה על ידי הלקוח באמצעות מערכת ניהול ידידותית. כל הפניות מהאתר ירוכזו בתור לידים במערכת הניהול, עם פרטים אודות הדף והטופס בהם מולאו הפרטים ומידע על הגולש ומהיכן הגיע. מערכת סטטיסטיקות מפורטת תציג עבורך מידע...

קראו עוד  

חיבור אתר Konimbo למערכת Kala

ניתן לחבר את מערכת Kala CRM לאתרים הבנויים במערכת קונימבו (Konimbo) לצורך יבוא אוטומטי של הזמנות מהאתר אל מערכת ה-CRM. היבוא יכיל הזמנות לפי סטטוסי תשלום שנקבעים בהתאם לצרכים שלכם. מומלץ להגדיר שהיבוא יכיל הזמנות שכבר בוצע עבורם התשלום באתר (באשראי / פייפאל) או שמבקשים לשלם טלפונית....

קראו עוד  

חיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala

תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד).   העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...

קראו עוד  

מערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

קראו עוד  

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. ​עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...

קראו עוד  

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

קראו עוד  

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

קראו עוד  

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי ואפליקציות - ביט, גוגל פאי (Google pay), אפל פאי (Apple pay) וכדומה. החיבור יאפשר הזנת פרטי אשראי, חיוב מיידי / עתידי ואפשרות קבלת תשלום מאתר חנות וירטואלית או דף נחיתה במערכת Kala או בדף לתשלום עבור...

קראו עוד  

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית מהמאגר. תצוגה מקדימה, העתקים, צירוף מסמכים ועריכת האימייל לפני שליחתו. תיעוד היסטוריית שליחת...

קראו עוד  

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ספקים, סנכרון מול אתר, דף נחיתה מכירתי עם תשלום ועוד..

קראו עוד  

קבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה

להגיב להודעות בפייסבוק בלי להתחבר לפייסבוק? רק עם קאלה.

כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות, אין מנוס מלהתחבר אליו. מצד שני, למי יש זמן לזפזפ בין ערוצי המדיה החברתית? שירות בלעדי מבית קאלה: תגובות ללקוחות ומתעניינים בפייסבוק ללא צורך בהתחברות אונליין לפייסבוק.

קראו עוד  

יבוא אוטומטי של מסמכי הנהלת חשבונות שהונפקו בריווחית

ייבוא אוטומטי של מסמכי הנהלת חשבונות הנוצרים ב"ריווחית אונליין" אל מערכת Kala. שירות זה מיועד כמובן למשתמשי ריווחית, שיוצרים מסמכים במערכת ריווחית ומעוניינים שהם יופיעו במערכת Kala שלהם. לדוגמא אם ישנו אתר המחובר לריווחית, ובעת תשלום מונפק מסמך בריווחית - באופן אוטומטי תיווצר הזמנה בקאלה...

קראו עוד  

חיבור המערכת לחברת שליחויות

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...

קראו עוד  

חיבור צ'אט בוט למערכת Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור צ'אט בוטים - התכתבויות אוטומטיות באתרי אינטרנט או בהודעות טקסט (סמס / וואטסאפ) - שיעבדו בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. בהתאם לבחיתכם ובהתאם לצרכים שתעלו בפנינו השירות של יצירת הבוט יכול להיות כחלק ממערכת קאלה או שיתבצע על ידכם או מי מטעמכם באמצעות ספק...

קראו עוד  

שיפורים בצד אתר - 08/2017

אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון.   מעקב הזמנות על ידי הגולשים ​לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...

קראו עוד  

שיפורים בצד אתר - 01/2019

תמיכה בפיד RSS לפייסבוק ולמרכז המסחר של גוגל Google feed. לאחר הגדרת התוסף ניתן יהיה לקבל כתובת URL עם פיד מסוג XML אותו יש להזין במרכז המסחר של גוגל או פייסבוק. אפשרויות הגדרה חדשות בווידג'ט טופס הזמנה באתר חנות: הצגה / הסתרה של שדה "שם בחשבונית" ו-"מספר עסק"....

קראו עוד  

שיפורים בצד אתר - 02/2018

אפשרות הפעלת תוסף Nagishli - סרגל נגישות. אפשרות גלישה למוצר לפי המקט שלו, למשל http://www.domain.com/sku/BGT-34 (במידה ולא קיים מוצר עם מק"ט שכזה, הגולש יועבר לדף תוצאות חיפוש המק"ט) תוסף AOS להטמעת אנימציות בצד אתר. תוסף Lazy load לטעינת תמונות תוך כדי גלילה. (מאיץ את מהירות טעינת...

קראו עוד