מערכת לתיאום פגישות / טיפולים

מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד? 

מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה: 
לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ
ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.
מעוניינים במערכת לתיאום פגישות / טיפולים? לחצו כאן או התקשרו ל 077-8067225
הנה כמה מהיכולות הנוספות שהמערכת תיתן לכם:  
  • לראות את היומן שלכם מול העיניים, בלחיצת כפתור, 
  • לאתר בו במהירות חלונות זמן פנויים ולשבץ בהם פגישות, בתוך שניות 
  • לעדכן את הלקוחות על פגישות שנקבעו, לקבל מהם אישורי הגעה
  •  ולתזכר אותם לקראת המועד 
  • לאסוף ולרכז את כל הפניות שהתקבלו מהמתעניינים
  • בסיום הפגישות - להפיק מסמכי סיכום, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, 
  • ולשלוח אותם, לגורמים הרלבנטיים, באופן אוטומטי, ישירות מהמערכת 
  • לנהל בקלות רבה מאוד את תיקי הלקוחות, ולצפות בנוחות בכל היסטוריית הטיפול והתקשורת עימם

וקצת יותר בהרחבה – מה תוכלו לעשות באמצעות המערכת?

לנהל בקלות את היומן ולמקסם את יום העבודה שלכם: 
  • לשבץ ולעדכן פגישות ביומן, בלחיצת כפתור
  • לתאם פגישות, לקבל אישורי הגעה ולשלוח תזכורות לקראת המועד שנקבע
  • להפיק לו"ז יומי לכל מטפל / יועץ / מאמן ולעדכן אותם, בזמן אמת, על שינויים בסדר היום 
לייעל את תהליכי העבודה 
  • להגדיר משימות מעקב וביצוע ולהקצות אותם למשתמשים 
  • להגדיר תבניות למסמכים שונים הנחוצים לכם, בהתאמה אישית, 
  • להפיק אותם, בלחיצת כפתור, 
  • ולשלוח אותם לגורמים הרלבנטיים, ישירות מהמערכת 
  • להפיק דו"חות בקרה שונים, בהתאם לצורך
לשדרג את הטיפול בפניות ובלקוחות:
  • לאסוף ולרכז את כל הפניות שהתקבלו מכל המקורות - אתר / טלפון / הודעות SMS / Whatsapp /  אימיילים
  • לתעד את כל היסטוריית הקשר עם הלקוחות 
  • לצפות בנוחות מרבית בתיקי הלקוחות 
לבצע את כל התקשורת ישירות דרך המערכת: 
  • לקבל ולהוציא שיחות טלפון - חיבור למרכזיה, כולל התראות בזמן אמת
  • לקבל ולשלוח הודעות SMS / Whatsapp / אימייל / פייסבוק
  • להגדיר מענה אוטומטי למגוון תרחישים
  • אפשרות פילוח נמענים לשם ביצוע דיוורים מפולחים
  • להגיב במהירות לפניות באמצעות מענה אוטומטי חכם המתבסס על זיהוי תוכן הפניה
  • להתחבר בקלות לחברות טלפוניה ומערכות תקשורת חיצוניות
  • לתעד את כל התקשורת בתיקי הלקוחות

עוד מתוך פתרונות לניהול העסק

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת...

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את...

מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן...

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת...

מערכת ניהול קריאות שירות

איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש...

ניהול סוכני שטח

לתאם לסוכנים פגישות ולשבץ ביומן שלהם, בלחיצת כפתור. לשלוח ללקוחות הודעות ותזכורות...

מערכת ניהול מנויים

בעלי חדר כושר? מרכז חוגים? מועדון לקוחות? מספק שירותים חודשיים על בסיס קבוע? מוזמנים להכיר את הפתרון...

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה...

מערכת השמה - גיוס עובדים לעסק

מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי,...

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל: ניהול מחסנים כולל בלאי ותצוגה ניהול קטלוג מוצרים...