מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר.
בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה.
פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח אותן ללקוחות באופן ידני ואוטומטי.
מעוניינים במערכת הצעות מחיר? לחצו כאן או התקשרו ל 077-8067225
תבניות אימייל "הצעת מחיר" עם תוכן דינאמי
  • התבנית מכילה את כל פרטי ההזמנה, פרטי הלקוח, פרטי תשלום ומשלוח ומאפיינים נוספים בהתאם לצרכי כל עסק.
  • בהצעת המחיר תופיע רשימת המוצרים / השירותים הכלולים בהזמנה, ועבור כל מוצר תוצג כותרת, תמונה, תאור, מחיר, מאפיינים ושדות מותאמים אישית לפי סוג המוצר / שירות.
  • ניתן ליצור שדות מותאמים אישית ולייצר הגדרות לקוח / הזמנה שישפיעו על התוכן המוצג בהצעת המחיר (למשל פריסת התשלומים).
  • ניתן לחלק את המוצרים / שירותים לקבוצות לפי סוגים
שליחת אימיילים
  • ניתן לשלוח אימיילים בקלות מתוך המערכת באופן ידני וגם באופן אוטומטי.
  • אפשרות יצירת מאגר תבניות דינאמיות (כלומר בהצעה יופיעו פרטי הלקוח וההזמנה במקומות שהוגדרו לכך בתוכן התבנית) מוכנות לשליחה.
  • ניתן לבצע פעולות אוטומטיות בעקבות שליחת אימייל, למשל: יצירת משימה "לחזור ללקוח (פולו-אפ)" ועדכון סטטוס ל "נשלחה הצעה" לאחר שליחת הצעת מחיר
  • אפשרות שליחת סמס ללקוח ו/או למנהל התיק אודות שליחת ההצעה.
  • אפשרות שילוב חותמת סוכן אישית / חותמת חברה.
  • אפשרות צרוף קבצים, קביעת העתקים ושינוי נמען ידנית.
  • צפייה ועריכה של נושא ותוכן האימייל לפני ביצוע השליחה.
מעקב אחר הצעות שנשלחו
  • היסטוריה של ההצעות שנשלחות מופיעה בתיק ההזמנה והלקוח, ומציגה את זמן השליחה, שם המבצע ופירוט ההצעה.
  • דו"ח הצעות מחיר עם פרוט התקדמות לפי חלוקה לחודשים.
  • אימייל / סמס תזכורת ללקוחות אשר לא התקדמו עם הצעת המחיר מעל X זמן.
  • אפשרות ניתוח תגובה באימייל / סמס לשם קבלת אישור.
  • ניהול תיקי הזמנה באמצעות סטטוסים מותאמים אישית.
עיצוב בהתאמה אישית
  • מערכת קאלה מגיעה עם תבנית בסיסית להצעות מחיר, אשר מציגה בטבלה את המוצרים המוזמנים ומסכמת את המחירים.
  • על גבי התבנית הבסיסית ניתן לבצע שינויים והתאמות לפי הצרכים האישיים של כל עסק.
  • במידה ומעוניינים בהצעת מחיר עם התאמות אישיות, יש להעביר אלינו דוגמאות להצעות מחיר קיימות לשם הערכת עלות ההתאמה האישית.

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח... המשך קריאה

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל... המשך קריאה

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית... המשך קריאה

קבלת אימיילים לתוך המערכת

מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת,... המשך קריאה

שליחת הודעות SMS מהמערכת

שליחת הודעות SMS ליחידים ולמספר נמענים בו-זמנית. השירות כולל ניהול תבניות SMS הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. שליחת הודעות SMS ידנית מתוך... המשך קריאה

קבלת הודעות SMS למערכת הניהול

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים ובמידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות באותו... המשך קריאה

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות... המשך קריאה

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד".​ תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz,... המשך קריאה

עוד מתוך פתרונות לניהול העסק

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת...

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את...

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת...

מערכת ניהול קריאות שירות

איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות...

מערכת לתיאום פגישות / טיפולים

מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד?  מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש...

ניהול סוכני שטח

לתאם לסוכנים פגישות ולשבץ ביומן שלהם, בלחיצת כפתור. לשלוח ללקוחות הודעות ותזכורות...

מערכת ניהול מנויים

בעלי חדר כושר? מרכז חוגים? מועדון לקוחות? מספק שירותים חודשיים על בסיס קבוע? מוזמנים להכיר את הפתרון...

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה...

מערכת השמה - גיוס עובדים לעסק

מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי,...

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל: ניהול מחסנים כולל בלאי ותצוגה ניהול קטלוג מוצרים...