ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים
Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת עם הלקוחות והספקים מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול ומתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.
קראו עודניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד". תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי...
קראו עודחיבור צ'אט בוט למערכת Kala CRM
מערכת Kala תומכת בחיבור צ'אט בוטים - התכתבויות אוטומטיות באתרי אינטרנט או בהודעות טקסט (סמס / וואטסאפ) - שיעבדו בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. בהתאם לבחיתכם ובהתאם לצרכים שתעלו בפנינו השירות של יצירת הבוט יכול להיות כחלק ממערכת קאלה או שיתבצע על ידכם או מי מטעמכם באמצעות ספק...
קראו עודניתוח תוכן תגובות סמס
ניתוח ערכים מספריים מתוך תשובות הסמס ושמירתם בשדות יעודיים כמו כמות המגיעים / לא מגיעים. אפשרות שילוב של מענה אוטומטי בזיהוי מוצלח. תוכן ההודעה תוכל להכיל את התשובה שזוהתה ופרטים נוספים. אפשרות הגבלה על הערך המקסימלי האפשרי אפשרות החלפת ערכים ידנית (שלישייה => 3) ביטול זיהוי במידה של אי...
קראו עודניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים
במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...
קראו עודאפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2017
גירסה 3.11
החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות הגדרת קופונים ומבצעים לאתר האינטרנט וניתוח תגובות הגולשים על האימיילים אשר נשלחו אליהם מהמערכת. שיפרנו דו"חות מערכתיים והוספנו כמה חדשים ודאגנו לרענן קלות את...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2017
גירסה 3.9
בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו נוסף צופה באותו כרטיס. פיצ'ר שקיבלנו עליו הרבה תגובות חמות! תודה.
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017
משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...
קראו עודשיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018
אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2018
גירסה 4.10
בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון סטטוסים אוטומטי. בנוסף שיפרנו יכולות תקשורת בדו"חות, שיפרנו את יכולות הקבלה והשליחה של הודעות הווצאפ והוספנו יכולות רבות ומגוונות לשירות ניתוח תוכן...
קראו עודמהו מבנה תוכן האימייל המומלץ לצורך הזנת פניה עם פרטים מתוך התוכן (ניתוח)?
בקאלה ניתן ליצור מתוך אימיילים נכנסים, פניות עם נתונים מתוך תוכן האימייל בשדות המתאימים בפניה (אנחנו קוראים לזה "ניתוח תוכן אימייל"). לצורך כך האימייל שמתקבל חייב להיות במבנה קבוע ולהישלח אל או מאת כתובת קבועה. השירות ניתן בתשלום לפי מורכבות הנתונים בתוכן האימייל שמתקבל במערכת. שימוש...
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עוד