ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019

  • מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח)
  • אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר.
  • דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע שיחה ישירות מתוך הדוח.
  • אפשרות חסימת האפשרות עדכון אחראי על משימות למשתמשים עם הרשאת סוכן
  • אפשרות תגובה מהירה מתוך רשימת המשימות בכרטיס יישות על משימות הדורשות מענה
  • אפשרות הגדרת כפתור מרחף קבוע על המסך עם שליטה על המיקום. (ווידג'ט כפתור)
  • שיפור תצוגת הדפסה של כרטיס פניה או הזמנה.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה...

תמיכה בהוראות קבע - מס"ב

אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) שילוב עם תוסף החיובים האוטומטי אשר מחשב...

שיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom

ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון...