שיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom

  • ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת
  • התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי)
  • תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה
  • השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה...

תמיכה בהוראות קבע - מס"ב

אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) שילוב עם תוסף החיובים האוטומטי אשר מחשב...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019

מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של...