למחוק מייל דחוי - תוצאות חיפוש

תיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM

פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים: כאשר פונה מגיב על אימייל שקיבל מה-CRM, תשובתו נכנסת לתוך מערכת ה-CRM. עותק מהפנייה מועברת למנהל המערכת ובמידה וישנו סוכן אחראי על אותו פונה, הוא יקבל העתק לאימייל שלו. במידה והמנהל או הסוכן האחראי מגיבים...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018

אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018

טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...

קראו עוד  

מודול הנחות - 08/2018

אפשרות מתן הנחות ללקוחות, הזמנות, מוצרים בהזמנה. הנחה באחוזים או במספר קבוע. תצוגה מהירה של המחיר הסופי בעת שינוי ההנחה. ביטוי להנחות במסמכי הנהלת חשבונות. ביטוי להנחות בתבניות אימייל עם פרוט ההזמנה / הצעות מחיר שיפור תצוגת סיכום עלות ההזמנה עם פיצול לעלות מוצרים, הנחה, משלוח ומע"מ.

קראו עוד