ניתן לפנות אל הלקוחות / הספקים ישירות מהמערכת באמצעות:
- שליחת אימייל - אפשרות בחירה מתוך תבניות אימייל הניתנות להכנה מראש ומכילות תכנים דינאמים המשתנים בהתאם לנתונים בכרטיס.
- שליחת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) - אפשרות שליחת הודעות מתוך תבנית דינאמית או כתיבת הודעה במקום.
- ביצוע שיחת טלפון בלחיצת כפתור (מותנה בחיבור למרכזיה טלפונית). השיחה תתועד במערכת בצורה אוטומטית בכרטיס ממנו בוצעה השיחה.
- המערכת מאפשרת להגדיר אוטומציה של שליחת אימייל / הודעת טקסט ללקוח או למשתמשי המערכת, למשל בעת שינוי סטטוס/מאפיין, כאשר זמן טיפול בסטטוס עבר ועוד מגוון רחב של אפשרויות.
כל התקשרות עם הלקוח / הספק מתועדת במערכת:
- קבלת אימיילים - ישירות לכרטיס המתאים / כפניה חדשה, כולל אפשרות ניתוח תוכן האימייל (משמש למשל לקבלת פניות מטפסי יצירת קשר מאתר/דף נחיתה אל מערכת ה-CRM).
- קבלת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) - עם תיעוד בכרטיס המתאים ואפשרות קבלת התראה לאחראי לטיפול.
- שיחות טלפון נכנסות / לא נענו - משתמשי שירות החיבור לספק מרכזיה טלפונית נהנים מתיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות לעסק. גם שיחות שלא נענו מתועדות ויוצרות משימה למשתמש שזוהה לפי השלוחה.
- תאריך ושעה.
- משך השיחה.
- שלוחה ומשתמש שביצע את השיחה.
- הקלטה.
- סיכום ב-AI במידה והספק מאפשר זאת.

