איך למנוע מאימיילים הנשלחים מהמערכת להגיע לתיבת "דואר זבל" (ספאם)?
במידה והתיבה הנוכחית היא תיבה של gmail או google workspace צריך: להכנס לחשבון ג'ימייל המדובר לרשום בחיפוש @*.kala-crm.co.il ללחוץ על כפתור של הסינון (שלושה פסים) לבחור "מסנן חדש" לסמן "Never send it to Spam" ללחוץ שוב על "מסנן חדש"
קראו עודהגדרת הפניית אימייל מתיבת ג'ימייל לתוך קאלה
מה צריך פרטי גישה לחשבון ג'ימייל להכנס לחשבון להכנס לגלגל שיניים - הגדרות לבחור בטאב "העברה ו-POP/IMAP ללחוץ על כפתור "הוספת כתובת להעברה" לכתוב gmail@ ואז את הסאב דומיין שיודע לקבל אימיילים לתוך המערכת אם צריך לבצע אימות אז לבדוק במערכת את האימיילים הנכנסים ולזהות את הקוד...
קראו עודתקשורת נכנסת בקאלה
מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.
קראו עודכיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי
על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח ראשית...
קראו עודמהו מבנה תוכן האימייל המומלץ לצורך הזנת פניה עם פרטים מתוך התוכן (ניתוח)?
בקאלה ניתן ליצור מתוך אימיילים נכנסים, פניות עם נתונים מתוך תוכן האימייל בשדות המתאימים בפניה (אנחנו קוראים לזה "ניתוח תוכן אימייל"). לצורך כך האימייל שמתקבל חייב להיות במבנה קבוע ולהישלח אל או מאת כתובת קבועה. השירות ניתן בתשלום לפי מורכבות הנתונים בתוכן האימייל שמתקבל במערכת. שימוש...
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודאיך שולחים אימייל?
ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת אימייל", או דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת האימייל מוצגת רק כאשר קיימת כתובת אימייל באותו כרטיס.
קראו עודכיצד לחסום קבלת פניות לפי טלפון/אימייל
בדף ההגדרות הראשי תחת "ניהול פניות", ניתן לקבוע מספרי טלפון, כתובות אימיילים וכתובות IP שעבורם לא יווצרו פניות במערכת. כמו כן, תחת הגדרת אימיילים נכנסים ישנה הגדרה - התעלם מאימיילים נכנסים מכתובות מסויימות, שם ניתן להזין מיילים לחסימה.
קראו עודכיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?
המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות ונתונים: 1. ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג. במידה וניתן להוסיף חבילות עם תת-מוצרים, הם יופיעו מיד לאחר השורה של מוצר האב. 2. לאחר מכן...
קראו עודמה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?
במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות / הודעות / אימיילים / הזמנות / משימות ועוד. במידה ונתקלתם בבעיה עם הצגת ההתראות בצעו את הפעולות הבאות: 1. ליד שורת הכתובת בדפדפן לחצו על המנעול, ובחלונית שנפתחת ודאו שהגדרת ה-Notifications היא...
קראו עוד