ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים
Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת עם הלקוחות והספקים מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול ומתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.
קראו עודמערכת ניהול פניות
מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת את כל הפניות המגיעות אל העסק, כלומר יצירות קשר והזמנות באתרים שלכם / שיחות טלפון למחלקות השונות / אימיילים / וואטסאפ והודעות SMS / פייסבוק לידס / צ'אט בוטים / שירותי מזכירות, וכמובן באמצעות...
קראו עודמערכת הצעות מחיר
מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח...
קראו עודמערכת ניהול מוקד שיחות
Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.
קראו עודמערכת ניהול קריאות שירות
איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות של Kala, הלקוחות שלכם ירגישו שמטפלים בהם באופן אישי, שחוזרים אליהם במהירות, שהם מקבלים מענה זמין, יעיל וענייני, בכל הערוצים, ושגם אם הם משוחחים לאורך הדרך עם מספר נציגים שונים, הם לא צריכים לחזור על...
קראו עודמערכת לתיאום פגישות / טיפולים
מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד? מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה: לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.
קראו עודמערכת אישורי הגעה לאירועים
מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...
קראו עודמערכת השמה - גיוס עובדים לעסק
מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי, יעיל ומסודר. את תהליכי הגיוס המוצגים בדף זה, ניתן לשלב במערכת קאלה קיימת או חדשה, בתור פתרון מובנה.
קראו עודיכולות המערכת
מערכת Kala מכילה מגוון רחב של יכולות המשולבות יחד במערכת ניהול אחת. דף זה מפרט את היכולות העיקריות, מהן אנו מרכיבים עבורכם את הפתרון המושלם לניהול העסק באופן יעיל.
קראו עודשליחת אימיילים
אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית מהמאגר. תצוגה מקדימה, העתקים, צירוף מסמכים ועריכת האימייל לפני שליחתו. תיעוד היסטוריית שליחת...
קראו עודקבלת אימיילים לתוך המערכת
מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת, וכאשר הלקוח או כל נמען אחר מגיב לאימייל, התשובה מתועדת במערכת בכרטיס ממנו נשלח האימייל שעליו הגיבו....
קראו עודניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד". תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי...
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודתיעוד היסטוריית תקשורת עם לקוחות וספקים
במערכת Kala מתועדת כל תקשורת המתבצעת עם הלקוחות והספקים באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp). ניתן לצפות בריכוז כל התקשורת ובפילוחים לפי הצורך על פי תקופה / מדיה / שלוחות / משתמש ועוד. בכרטיסי לקוח / פניה / הזמנה מופיע פאנל "תקשורת ופעילות" המרכז את כל היסטוריית...
קראו עודאימיילים נכנסים
תמיכה בקבלת אימיילים למערכת המכילים קבצים מצורפים. (Attachments) הקבצים המצורפים יתווספו בצורה אוטומטית למאגר הקבצים. הקבצים יוצגו בהיסטוריית ההתקשרות של הכרטיס המתאים. קבצי תמונה יכילו תצוגה מקדימה.
קראו עודשליחת אימיילים למספר נמענים במקביל
ביצוע שליחה של אימייל למספר נמענים אשר נאספו מהמקורות השונים, המבוסס על פילוחים הבנויים משילוב סינונים. שליחה של תבניות אימייל המכילות תכנים דינאמים המשתנים לפי הנמען. כל שליחה מתועדת אוטומטית בהיסטוריית התקשורת של אותו נמען. שליחת אימיילים למספר נמענים מאפשרת לבצע פעולות שיווק ממוקד לאנשים...
קראו עודניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים
במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...
קראו עודאפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...
קראו עודשיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018
אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017
סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה. עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים. ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת. אתר חנות...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות במהלך חודש אפריל 2017
דו"חות מותאמים מראש אשר מפולחים לפי המשתמש הנוכחי בצורה אוטומטית. קביעת דו"חות בתור אלמנטים בתפריט ניהול הראשי, כולל שליטה על האייקון. שתילת דו"חות בדף חבר / לקוח, המסוננים אוטומטית לפי הלקוח בו מוצג הדו"ח. אפשרות קביעה לכל דו"ח האם יכלול שורת סיכום לכל עמודות המספרים....
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017
"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף. התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת. שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים....
קראו עוד