פיצ'רים ועדכונים - 12/2018
גירסה 4.12
בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2018
גירסה 4.3
בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות הגדרה של שרת דואר אישי. בנוסף, השקנו יומן פנימי אשר מאפשר להציג משימות, פגישות, אירועים ועוד...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2016
גירסה 2.8
קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2016
גירסה 2.7
עדכונים ושיפורים למערכת Kala מספרי טלפון וירטואלים - מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...
קראו עוד