פיצ'רים ועדכונים - 02/2025
גירסה 11.2
בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...
קראו עודפעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח
כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו פונה לכרטיס הלקוח החדש שיווצר לו). בכדי למנוע את הצורך בביצוע הפעולה באופן ידני, הוספנו אפשרות ביצוע הפעולה כחלק מתהליכי האוטומציה. לדוגמא, ניתן להפוך אוטומטית פניה ללקוח בעת שינוי הסטטוס שלה...
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018
בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש. ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה. בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר. אפשרות הטמעת...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2025
גירסה 11.1
ביומן הפגישות: אפשרות להגדיר שאי אפשר לקבוע פגישות באותו זמן ובאותו משאב (למשל "חדר") אם קיימת חלוקה כזו. במאפיינים מסוג "תאריך + שעה", ניתן להגדיר ואלידציה המונעת הזנה של תאריך ושעה חופפים, כולל: - שימוש במאפיין של "משך" - השוואת מאפיינים כמו חדר / אחראי / סניף...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018
סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....
קראו עודשיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020
ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020
ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 08/2018
דו"ח התפלגות סיבות של פניות הנסגרו ללא הצלחה. שיפורים בדו"ח השוואת מקורות של פניות בתקופה הנוכחית מול תקופה אחרונה. לוח עבודה - הצגה של משימות עתידיות עבור כל כרטיס. (לוח העבודה הוא דו"ח המציג פניות מחולקות לעמודות לפי סוגן.) אפשרות הטמעת סינונים לפי שדות מותאמים אישית של דפים,...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 02/2020
תצוגת יישויות דומות - אפשרות הגדרת שדה תאריך אשר יוצג ליד כל יישות דומה. אפשרות הצגת מספר יומנים בנפרד. (למשל יומן המציג נתונים אודות מכירות ויומן נפרד שמציג התקנות בחלוקה לפי מתקין) אפשרות הגדרת שדה מסוג כפתור המאפשר בחירה של תאריך ושעה מתוך יומן מסויים. אפשרות הגדרת שדה בחירת מוצרים בפניה...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018
אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2024
גירסה 10.11
אפשרות הוספת מוצרים מהירה בטופס יצירה / עדכון הזמנה: ניתן להוסיף מספר מוצרים בבת אחת להזמנה חדשה / קיימת במקום להוסיף אחד אחד באמצעות חלונית הוספת מוצר. ברשימת הקבצים: הוספנו אפשרות לסנן קבצים לפי תאריך יצירה - מתאריך / עד תאריך בדוח ניהול חברים / לקוחות: אפשרות הצגת עמודה עם כמות פניות ללקוח כולל...
קראו עודריכוז הגדרות חדשות - 08/2018
הגדרות חדשות - אפשרות הגדרה של עדיפות לסטטוסים. בעת עדכון פניה או הזמנה לסטטוס זה, העדיפות תשתנה בהתאם לעדיפות המוגדרת לאותו סטטוס. - אפשרות הגדרת תשלומים בקרדיט מעל X תשלומים רגילים. - אפשרות הגדרה לאיזה ישויות ניתן יהיה לשלוח כל תבנית אימייל - עריכת סוג מוצר - אפשרות הגדרת מוצרים וקטגוריות אשר...
קראו עודכל מיני
היסטוריית שינויים תופיע במצב סגור בברירת המחדל. תורם משמעותית לזמן הטעינה. בעת עריכת קובץ תמונה, מוצג כעת נתיב יחסי של התמונה המקורית לשם העתקה נוחה. פקדי בחירה של תאריך ושעה מעתה יעבדו בעברית ולא ניתן יהיה בצד האתר להזין ערך ידני, רק ע"י בחירה. (בשביל למנוע אפשרות הזנת ערכים לא חוקיים)...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2024
גירסה 10.1
אפשרות הגדרת מספר תשלומים מקסימלי לשימוש סוכנים. אפשרות הגדרה שסוכנים חייבים לבצע חיוב בפועל בעת הנפקת קבלה עם תשלום בכרטיס אשראי. בתהליכים אוטומטיים ניתן להגדיר תהליך הפועל בעת יצית דף/מוצר בקטלוג. אפשרות יצירת פניה חדשה בתהליך אוטומטי כולל אפשרות קביעת נתוני הפניה באופן דינאמי. אפשרות שכפול...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2023
גירסה 9.12
הוספנו אפשרות שמירת פילוחים עבור רשימת "משימות" ורשימת "היסטוריית פעילות", כולל אפשרות הצגת פילוחים מסויימים בתפריט העליון. שירות חדש בתשלום - חיבור אתר קוניבו למערת קאלה לצורך יבוא הזמנות ברשימת החברים/לקוחות - ניתן לסנן לפי "עם פניה בסטטוס" וגם לפי "עם...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2023
גירסה 9.11
באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023
גירסה 8.6 - 9.10
1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת משימה ללא אחראי - מסירים אחראי ממשימה קיימת - הגיע הזמן לביצוע משימה ללא אחראי 2. בניתוח מיילים - אפשרות לזהות יישות קיימת לפי אימייל או טלפון (במקום אימייל וגם טלפון). 3. בשימוש בתוספי שליחויות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023
גירסה 8.6 - 8.7
באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של המוצר. - אפשרות סינון לפי מקור / קמפיין / מדיום בתהליך אוטומטי הפועל כאשר "סטטוס הזמנה השתנה". דף הבית: - ניתן לעדכן סטטוס פניה / הזמנה - בלחיצה עליו תיפתח חלונית עדכון סטטוס. תקשורת:...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022
גירסה 8.6 - 8.7
בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022
גירסה 8.3 - 8.5
בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש. תהליכים אוטומטיים באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2020
גירסה 6.1
החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות חיזוק אבטחת המערכת, אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניות חדשות: TeleClick ו- VoiceSpin ועוד הפתעות נוספות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2019
גירסה 5.11
בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2019
גירסה 5.8
נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.
קראו עוד