פיתוח מערכת ניהול לקוחות - תוצאות חיפוש

אודות מערכת Kala

מערכת Kala מפותחת ומתוחזקת על ידי חברת סורטקס אשר מספקת פתרונות אינטרנט מתקדמים משנת 2000 (!) מערכת Kala מציעה כיום את מכלול הפתרונות המתקדם ביותר בשוק למערכות ניהול עסקים, ומתאימה לעסקים מסוגים שונים, קטנים וגדולים. משתמשי המערכת נהנים ממגוון אפשרויות לייעול תהליכים עסקיים ויצירת מערך...

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס ההזמנה שנוצר.

איך יוצרים תבנית SMS?

בתפריט הראשי נעמוד על בתת תפריט שנפתח נבחר ב- "תבניות SMS" . נלחץ על הכפתור הוספת תבנית SMS נפתחה חלונית "הוספת תבנית SMS". בשדה כותרת נזין כותרת, לשימוש המערכת בלבד לשם זיהוי כל...

איך להגדיר אפשרויות לבחירה בשדה כותרת של משימה / תיעוד ידני

בהוספת משימה / תיעוד, יש למלא את שדה כותרת. ניתן להגדיר רשימה מוכנה מראש של כותרות לבחירה, ואז במקום הזנה ידנית של כותרת התיעוד / משימה, תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות שהוזנו מראש. במדריך זה נראה כיצד ניתן לערוך את רשימת האפשרויות.

איך להגדיר חתימה כללית למערכת?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית או אישית. חתימה זאת תופיע באימיילים הנשלחים מהמערכת.  במידה ומוגדר גם תבנית חתימה כללית וגם תבנית אישית התבנית האישית תתפוס.

איך להוסיף סטטוס חדש ולהגדיר אותו כחלק מהתהליכים?

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של מצב בעבור יצירות קשר או הזמנות. ניתן לבנות תהליכים המורכבים ממספר סטטוסים והגדרה של תהליכים אוטומטית אשר יקרו בעת עדכון סטטוס. כל סטטוס מקוטלג תחת סוג סטטוס וע"י כך מערכת קאלה יודעת כיצד להתייחס לסטטוסים שנוצרו על ידך. ניהול סטטוסים מתבצע בשני אזורים,...

איך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות?

הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה. 

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

קאלה מספקת שירות mail2lead אשר יודע לקבל אימיילים מאתרי וורדפרס ועושים שימוש בתוסף הפופולארי Contact Form 7 להלן הסבר כיצד יש להגדיר את הטפסים השונים כך שיעבירו את המידע בצורה נכונה.

איך מגדירים אלו יצירות קשר יוצגו לטיפול בשולחן העבודה?

בשולחן העבודה (דף הבית של מערכת הניהול) מוצגות בין היתר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן לשלוט באיזה פניות / הזמנות שיוצגו על ידי הגדרת סוגי הסטטוסים שאנו מעוניינים שיוצגו.

איך מגדירים אפשרויות בחירה בעת רישום סיבה?

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את סיבות אלו.

איך מגדירים סטטוסים המחייבים רישום סיבה בעת בחירתם?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך מוסיפים מקורות הגעה?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך מוסיפים פניה ידנית?

ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.  

איך מחייבים באשראי באמצעות המערכת?

חיוב באשראי מתאפשר רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

איך מייבאים פניות למערכת?

במידה ואין לכם עדיין קובץ מוכן לייבוא, לחצו כאן למעבר למדריך "איך מכינים קובץ לייבוא פניות?" בדף "פניות" נלחץ על "ייבוא". בחלונית שנפתחה נלחץ על "+ בחר קובץ" ונבחר את הקובץ מהמחשב. נבחר את הדרך בה נרצה שהמערכת תתנהל עם פניות המכילות פרטי תקשורת זהים....

איך מכינים קובץ לייבוא פניות?

למערכת Kala ניתן לייבא נתונים, כמו לקוחות / פניות / נמענים, מתוך קובץ קיים.  הקובץ צריך להיות מסוג שניתן לפתוח בתוכנת Microsoft Excel או לחילופין ב-Google Sheets. סיומות אפשריות: CSV, XLS או XLSX

איך ממרים פניה ללקוח?

נלחץ על הכפתור "המרה ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח.

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון.  

איך מעדכנים סיסמא למשתמש במערכת?

הסיסמא של משתמשי המערכת ניתנת לעדכון בטופס עריכת פרטי משתמש. ניתן לגשת ישירות לטופס עריכת פרטי המשתמש שלך דרך האייקון של האיש (או התמונה האישית שלך) המופיע בתפריט העליון מצד שמאל (במערכות בעברית). בטופס עריכת משתמש יש ללחוץ על הקישור "קבע סיסמא חדשה" ולרשום את הסיסמא הישנה וגם את...

איך משחזרים מהארכיון?

ניתן לשחזר יצירות קשר / הזמנות / לקוחות שעברו לארכיון ובכך להשמיש אותם מחדש.

איך שולחים תפוצה של אימיילים או סמסים?

ניתן לשלוח מספר אימיילים וסמסים בבת אחת למספר פניות / לקוחות / הזמנות.

אימיילים נכנסים

תמיכה בקבלת אימיילים למערכת המכילים קבצים מצורפים. (Attachments) הקבצים המצורפים יתווספו בצורה אוטומטית למאגר הקבצים. הקבצים יוצגו בהיסטוריית ההתקשרות של הכרטיס המתאים. קבצי תמונה יכילו תצוגה מקדימה.

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...