ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים.
התקשורת מתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.
התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול. מערכת Kala נותנת מענה ייחודי לתיעוד תקשורת נכנסת ישירות למערכת.
מעוניינים בביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות? לחצו כאן או התקשרו ל 077-8067225

ניתן ליצור קשר עם לקוחות, ישירות מהמערכת באמצעות:

  • שליחת אימייל - אפשרות בחירה מתוך תבניות אימייל הניתנות להכנה מראש ומכילות תכנים דינאמים המשתנים בהתאם לנתונים בכרטיס.
  • שליחת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) - אפשרות שליחת הודעות מתוך תבנית דינאמית או כתיבת הודעה במקום.
  • ביצוע שיחת טלפון בלחיצת כפתור (מותנה בחיבור למרכזיה טלפונית). השיחה תתועד במערכת בצורה אוטומטית ברטיס ממנו בוצעה השיחה.
  • המערכת מאפשרת להגדיר שליחת אימייל / הודעת טקסט ללקוח או למנהל האתר באופן אוטומטי לאחר שקרתה פעולה מסויימת כגון שינוי סטטוס / זמן טיפול בסטטוס עבר ועוד.

כל התקשרות עם הלקוח מתועדת במערכת:

  • קבלת אימיילים - ישירות לכרטיס המתאים / כפניה חדשה, כולל אפשרות ניתוח תוכן האימייל.
  • קבלת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) - עם תיעוד בכרטיס המתאים ואפשרות קבלת התראה לאחראי לטיפול.
  • קבלת שיחות טלפון - משתמשי שירות הטלפון הוירטואלי, נהנים מתיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות לעסק. התיעוד כולל מי ענה, מתי, משך השיחה, וקישור להקלטה. גם שיחות שלא נענו מתועדות.
דוגמא לחלונית שליחת אימייל מתוך כרטיס הלקוח:
דוגמא לחלונית שליחת אימייל מתוך כרטיס הלקוח
דוגמא לכרטיס לקוח עם אפשרויות חיוג ישירות מהמערכת:
דוגמא לכרטיס לקוח עם אפשרויות חיוג ישירות מהמערכת

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח... המשך קריאה

חיבור למרכזייה טלפונית

הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה. חיוג ישירות מהמערכת בלחיצת כפתור. תיעוד של שיחות נכנסות ויוצאות בהיסטוריית ההתקשרות של כל לקוח. אפשרות השמעת שיחות... המשך קריאה

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל... המשך קריאה

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית... המשך קריאה

קבלת אימיילים לתוך המערכת

מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת,... המשך קריאה

שליחת הודעות SMS מהמערכת

שליחת הודעות SMS ליחידים ולמספר נמענים בו-זמנית. השירות כולל ניהול תבניות SMS הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. שליחת הודעות SMS ידנית מתוך... המשך קריאה

קבלת הודעות SMS למערכת הניהול

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים ובמידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות באותו... המשך קריאה

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את מספר הטלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב... המשך קריאה

עוד מתוך פתרונות לניהול העסק

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את...

מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן...

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת...

מערכת ניהול קריאות שירות

איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות...

מערכת לתיאום פגישות / טיפולים

מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד?  מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש...

ניהול סוכני שטח

לתאם לסוכנים פגישות ולשבץ ביומן שלהם, בלחיצת כפתור. לשלוח ללקוחות הודעות ותזכורות...

מערכת ניהול מנויים

בעלי חדר כושר? מרכז חוגים? מועדון לקוחות? מספק שירותים חודשיים על בסיס קבוע? מוזמנים להכיר את הפתרון...

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה...

מערכת השמה - גיוס עובדים לעסק

מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי,...

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל: ניהול מחסנים כולל בלאי ותצוגה ניהול קטלוג מוצרים...