תקשורת - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

גירסה 2.2

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי.   ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים).   דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

בחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע / מוצג מידע מכרטיסים אחרים

בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים / מיילים / הודעות ועוד). הצגת מידע ישן כברירת מחדל על מנת למנוע עומס של פרטים בתצוגה, כל מידע התקשורת עם הלקוח מוצג עד 6 חודשים קודמים.  להצגת מידע מעבר לתקופה זו יש לסמן את אפשרות "הצג...

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים.  ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...

צפיה בהיסטוריית תקשורת

על מנת להסתיר את היסטוריית התקשרות של הזמנות דומות מאותו לקוח, יש לסמן בחלונית 'תקשורת ופעילות' בדף ההזמנה, בראש החלונית, את התיבה 'רק עבור הצעת המחיר' וכך לא יופיעו תקשורת ופעילות של הזמנות אחרות.

מה מופיע בעמודה "תאריך תקשורת אחרונה"?

ברשימות המציגות פניות, לקוחות והזמנות, מוצגת עמודה עם הכותרת ​"תאריך תקשורת אחרונה". עמודה זו מציגה את התאריך האחרון בו בוצעה תקשורת בפועל (הודעת טקסט / שיחה / אימייל) עם מספר הטלפון שמופיע בפרטי ההתקשרות של אותו כרטיס (פניה / לקוח / הזמנה). עבור פניות והזמנות המקושרת ללקוח, ילקח בחשבון...

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. הזיהוי מתבצע...

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג  XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...

כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח ראשית...

שליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו

כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט נגמר, מספר לא מאושר ועוד. בעת הכישלון נוצרת משימה (ניתן להגדיר שלא תיווצר - בהגדרות הכלליות). רק לאחר שטיפלתם בתקלה -  ניתן לבצע שליחה חוזרת של הודעה על ידי כניסה לכרטיס היישות הרלוונטי ובו ללחוץ על...

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...

ייצוא נתונים

להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל / CSV, וכיצד ניתן להוריד קבצים השמורים במערכת.

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

איך שולחים אימייל?

ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת אימייל", או דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת האימייל מוצגת רק כאשר קיימת כתובת אימייל באותו כרטיס.

איך יוצרים משימה?

ניתן ליצור משימה עבור יצירת קשר / הזמנה / לקוח.

איך מתעדים?

לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג בהיסטורית תקשורת של הפונה / לקוח.

שמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים

קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם זאת ניתן כמובן לצפות בקבצים מתוך היסטוריית התקשורת בכרטיס המתאים / בדו"ח התקשורת במערכת. על מנת לשמור אותם במאגר הקבצים במערכת יש להדליק את האפשרות "Whatsapp - שמירת תמונות / מסמכים...

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של הכותרת תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות הרצויות (ואפשרות בחירת "אחר" במידת הצורך).

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...

כיצד להעביר מסמך בווטסאפ (למשל הצעת מחיר)

את ההצעת מחיר ניתן לשמור כקובץ HTML (או PDF במידה והתחברתם לשירות יצירת PDF) ואת הקישור לשלוח ללקוח בווטסאפ.