בוט הודעות / ניתוח הודעות טקסט נכנסות

ניתוח הודעות טקסט נכנסות וביצוע פעולות אוטומטיות בהתאם (נקרא גם "בוט").
  • ה"בוט" יכול לעבוד על הודעות סמס / וואטסאפ / פייסבוק מסנג'ר בהתאם לשירות שכלול בחבילה.
  • שילוב של מענה אוטומטי של תשובות שהוגדרו מראש בכל שלב במידה וזוהתה תשובה מתאימה. 
  • אפשרות שמירת מענה או ערך מסויים בשדה מותאם אישית בהתאם לתוכן המענה.
  • ניתוח ערכים מספריים מתוך תשובות הסמס ושמירתם בשדות יעודיים (למשל כמות מגיעים / לא מגיעים).
    • אפשרות הגבלה על הערך המספרי המקסימלי האפשרי.
    • אפשרות החלפת ערכים ידנית (שלישייה => 3)
    • אפשרות ביצוע חישובים המבוססים על הערך המספרי שבתשובה.
  • השירות כולל עד 5 שעות של עזרה באפיון והטמעה של הבוט.
  • יש לשלוח לקאלה מראש אפיון מפורט כמה שיותר על מנת לתאם ציפיות.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....