שיחת ייעוץ ואפיון צרכים לשם הערכת מימוש

  • שיחת טלפון לשם התייעצות עם מומחה קאלה לשם קבלת מענה מהיר ומדוייק עבור פתרונות בקאלה לצרכים חדשים או קיימים
  • לרוב שיחת הטלפון תבוצע עם מטמיע המערכת ובמידה ולא, נציג קאלה ידאג להתעדכן בתהליך הקיים לשם ביצוע שיחה יעילה.
  • לאחר השיחה, במידת הצורך, תבוצע הערכת מימוש וזמנים של צרכים חדשים.
  • שירות זה כולל עד שעתיים אותם ניתן לנצל לשיחה / הערכת זמנים + שעתיים להערכת זמנים / מימוש של צרכים שניתן לממש בזמן זה.
  • את שיחת הטלפון יש לקבוע כשבוע מראש.
  • הערה חשובה: חשוב לרכז לשיחה את הצרכים ולהגיע מוכנים ככל שניתן כדי לייעל את התהליך. במידה והצרכים ותוכן הנקודות שיעלו בשיחה יוצגו מראש, ניתן יהיה להעריך בצורה מדוייקת יותר את הזמן שיידרש בפועל.