מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר.
בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה.
פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח אותן ללקוחות באופן ידני ואוטומטי.
מעוניין במערכת הצעות מחיר? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526
תבניות אימייל "הצעת מחיר" עם תוכן דינאמי
  • התבנית מכילה את כל פרטי ההזמנה, פרטי הלקוח, פרטי תשלום ומשלוח ומאפיינים נוספים בהתאם לצרכי כל עסק.
  • בהצעת המחיר תופיע רשימת המוצרים / השירותים הכלולים בהזמנה, ועבור כל מוצר תוצג כותרת, תמונה, תאור, מחיר, מאפיינים ושדות מותאמים אישית לפי סוג המוצר / שירות.
  • ניתן ליצור שדות מותאמים אישית ולייצר הגדרות לקוח / הזמנה שישפיעו על התוכן המוצג בהצעת המחיר (למשל פריסת התשלומים).
  • ניתן לחלק את המוצרים / שירותים לקבוצות לפי סוגים
שליחת אימיילים
  • ניתן לשלוח אימיילים בקלות מתוך המערכת באופן ידני וגם באופן אוטומטי.
  • אפשרות יצירת מאגר תבניות דינאמיות (כלומר בהצעה יופיעו פרטי הלקוח וההזמנה במקומות שהוגדרו לכך בתוכן התבנית) מוכנות לשליחה.
  • ניתן לבצע פעולות אוטומטיות בעקבות שליחת אימייל, למשל: יצירת משימה "לחזור ללקוח (פולו-אפ)" ועדכון סטטוס ל "נשלחה הצעה" לאחר שליחת הצעת מחיר
  • אפשרות שליחת סמס ללקוח ו/או למנהל התיק אודות שליחת ההצעה.
  • אפשרות שילוב חותמת סוכן אישית / חותמת חברה.
  • אפשרות צרוף קבצים, קביעת העתקים ושינוי נמען ידנית.
  • צפייה ועריכה של נושא ותוכן האימייל לפני ביצוע השליחה.
מעקב אחר הצעות שנשלחו
  • היסטוריה של ההצעות שנשלחות מופיעה בתיק ההזמנה והלקוח, ומציגה את זמן השליחה, שם המבצע ופרוט ההצעה.
  • דו"ח הצעות מחיר עם פרוט התקדמות לפי חלוקה לחודשים.
  • אימייל / סמס תזכורת ללקוחות אשר לא התקדמו עם הצעת המחיר מעל X זמן.
  • אפשרות ניתוח תגובה באימייל / סמס לשם קבלת אישור.
  • ניהול תיקי הזמנה באמצעות סטטוסים מותאמים אישית.
עיצוב בהתאמה אישית
  • מערכת קאלה מגיעה עם תבנית בסיסית להצעות מחיר, אשר מציגה בטבלה את המוצרים המוזמנים ומסכמת את המחירים.
  • על גבי התבנית הבסיסית ניתן לבצע שינויים והתאמות לפי הצרכים האישיים של כל עסק.
  • במידה ומעוניינים בהצעת מחיר עם התאמות אישיות, יש להעביר אלינו דוגמאות להצעות מחיר קיימות לשם הערכת עלות ההתאמה האישית.

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח... המשך קריאה

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות... המשך קריאה

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל... המשך קריאה

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית... המשך קריאה

קבלת אימיילים לתוך המערכת

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת תוכלו לקבל אימיילים מלקוחות ישירות לכרטיס הלקוח / הזמנה / פנייה שלהם במערכת, ואפילו ליצור פנייה חדשה אוטומטית מאימייל... המשך קריאה

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics,... המשך קריאה

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים ניידים, ללקוחות קיימים או פוטנציאלים. ניהול תבניות SMS קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה,... המשך קריאה

קבלת הודעות SMS למספר ייעודי

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים. במידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות... המשך קריאה

עוד מתוך פתרונות ניהול לעסקים

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala לניהול פניות מעניקה פתרון מקיף לכל שלבי הטיפול בפניות של לקוחות אל...

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות...

מערכת ניהול מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים....

מערכת ניהול מוקד שיחות יוצאות

Kala למוקדי שיחות יוצאות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל...

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל...

גיוס עובדים לעסק

פיצ'ר ניהול גיוס עובדים לעסק, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך...

ניהול מלאי וספקים

מערכת קאלה מותאמת לניהול מלאי שוטף והזמנות ספקים ומספקת פתרונות בעבור: ביצוע...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש...