אישורי הגעה בסמב - תוצאות חיפוש

איך מגדירים סטטוסים המחייבים רישום סיבה בעת בחירתם?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך מוסיפים מקורות הגעה?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

מערכת לתיאום פגישות / טיפולים

מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד?  מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה:  לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

גירסה 2.10

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש מאי 2017

תמיכה בקבצי תמונות בפורמט SVG. שיפורים ויזואלים במערך התוספים. משימות כלליות - אפשרות יצירת משימה כללית אשר אינה משוייכת ליישות כלשהיא במערכת. בעת העברה לארכיון של יישות עם משימות פתוחות - ביטול כל המשימות. בעת יצירת משימה בעבור הודעה חדשה בתא קולי, אפשרות שמיעת ההקלטה מתוך ההתראה על הודעה בתא...