מערכת אישורי הגעה לאירועים
מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...
קראו עודתוכנית יועצים
מייעצים לעסקים? אנחנו מזמינים אתכם לשתף פעולה.
המוצר שלנו, קאלה, פונה לשלל סוגי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, מתחומי עיסוק מגוונים. בעזרת המוצר אנו נותנים כיום מענה לצרכים רבים, כגון: שיווק, מכירה, תפעול, תחקור, ניתוח, תזכורות, התראות, ועוד. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול לספק פתרון טוב כמעט לכל בית עסק, ובו זמנית לספק לך היועץ, דו"חות וכלים...
קראו עודניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...
קראו עודסליקה וחיוב כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים
מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי ואפליקציות - ביט, גוגל פאי (Google pay), אפל פאי (Apple pay) וכדומה. החיבור יאפשר הזנת פרטי אשראי, חיוב מיידי / עתידי ואפשרות קבלת תשלום מאתר חנות וירטואלית או דף נחיתה במערכת Kala או בדף לתשלום עבור...
קראו עודפעולות ותהליכים אוטומטים
Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...
קראו עודניהול קטלוג מוצרים
פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ספקים, סנכרון מול אתר, דף נחיתה מכירתי עם תשלום ועוד..
קראו עודחיבור אתר Konimbo למערכת Kala
ניתן לחבר את מערכת Kala CRM לאתרים הבנויים במערכת קונימבו (Konimbo) לצורך יבוא אוטומטי של הזמנות מהאתר אל מערכת ה-CRM. היבוא יכיל הזמנות לפי סטטוסי תשלום שנקבעים בהתאם לצרכים שלכם. מומלץ להגדיר שהיבוא יכיל הזמנות שכבר בוצע עבורם התשלום באתר (באשראי / פייפאל) או שמבקשים לשלם טלפונית....
קראו עודחיבור המערכת לחברת שליחויות
מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...
קראו עודניהול אתר אינטרנט
במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה ותפעולו נעשה על ידי הלקוח באמצעות מערכת ניהול ידידותית. כל הפניות מהאתר ירוכזו בתור לידים במערכת הניהול, עם פרטים אודות הדף והטופס בהם מולאו הפרטים ומידע על הגולש ומהיכן הגיע. מערכת סטטיסטיקות מפורטת תציג עבורך מידע...
קראו עודהתראה על משתמשים אחרים הצופים באותו טופס
מי צופה כעת? במידה ומספר משתמשים צופים באותו טופס במערכת, תופיע התראה המציגה מי צופה בטופס זה.
קראו עודשיפורים בצד אתר - 08/2017
אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון. מעקב הזמנות על ידי הגולשים לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 06/2017
טופס עריכת דו"ח - כפתור לצפיה ישירה בתוצאות הדו"ח. אפשרות הגדרת דו"ח בתור דו"ח להדפסת מדבקות. אפשרות שליטה על מימדי המדבקות וכמות המדבקות בדף לשם התאמה מושלמת. אפשרות הגדרת דו"חות חכמים יותר, אשר מתנהגים בצורה שונה כאשר הם מוצגים בדף הראשי / מוטמעים באימייל / בדף חבר...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 09/2017
דו"ח "משימות לביצוע" שודרג ומומלץ בחום לשימוש. הדו"ח יודע להציג בתוכו יכולות התואמות לפי סוג המשימה, כגון השמעת הקלטה בתא קולי, צפיה ישירה באימייל נכנס ועוד... דו"ח "מוצרים מוזמנים" המכיל ריכוז של מוצרים שהוזמנו ומותאם לשתילה בדפי לקוח. מיועד לשימוש במערכות בהם...
קראו עודשיפורים במערך ההזמנות - 08/2017
טופס הזמנת מוצר - אפשרות בחירת מוצר מהירה לפי מק"ט מוצר. אפשרות שיכפול הזמנה קיימת. כל המוצרים המוזמנים ישוכפלו גם כן. (הכפתור שיכפול הזמנה החדש מופיע בתחתית דף ההזמנה) בעת יצירת הזמנה בעבור לקוח אשר מוגדר לו אחראי, ההזמנה שנוצרת תשוייך לאחראי על הלקוח המשוייך להזמנה. הוספת מוצר מוזמן - בעת...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 08/2017
אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017
תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2018
גירסה 4.1
בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2017
גירסה 3.12
לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2019
גירסה 5.9
בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2019
גירסה 5.1
בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...
קראו עודשיפורים במערך השדות מותאמים אישית - 03/2020
אפשרות הגדרת שדות חובה / קריאה בלבד לפי סטטוס. אפשרות הגדרת חיפוש הזמנות בחיפוש הכללי לפי שדה מותאם אישית ברמת הזמנה. אפשרות שימוש במאפייני פניה בתור מאפייני מוצר מוזמן בעת המרת פניה להזמנה. רשימת פניות - אפשרות הצגת שדות של החבר/לקוח המשוייך לפניה. אפשרות הגדרת המרה אוטומטית של PDF לתמונה...
קראו עודתרגום דפים אוטומטי בעזרת Google Translate
אפשרות תרגום תוכן של דפי נחיתה / דפי תוכן באתר אינטרנט בלחיצת כפתור. באתרים התומכים במספר שפות, ניתן להגדיר את השפות דרך תפריט ההגדרות. בעת עריכת דף, יופיעו דגלים של כל השפות הנתמכות. לחיצה על שפה תוביל לעריכת הדף בשפה זו. במידה והדף בשפה שלחצה אינו קיים, יוצג טופס הוספת דף בשפה זו, כאשר כל...
קראו עודשיפורים בצד אתר - 01/2019
תמיכה בפיד RSS לפייסבוק ולמרכז המסחר של גוגל Google feed. לאחר הגדרת התוסף ניתן יהיה לקבל כתובת URL עם פיד מסוג XML אותו יש להזין במרכז המסחר של גוגל או פייסבוק. אפשרויות הגדרה חדשות בווידג'ט טופס הזמנה באתר חנות: הצגה / הסתרה של שדה "שם בחשבונית" ו-"מספר עסק"....
קראו עוד