טופס - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

גירסה 2.8

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

גירסה 2.5

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

גירסה 2.4

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן מכירות). אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש האחראי על אותה יצירת קשר / לקוח. אפשרות צפייה מקדימה באימייל שישלח.   ייבוא יצירות קשר קיימות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

גירסה 2.3

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת הגדרת ווידג'ט יצירת קשר, באזור של ההגדרות המתקדמות, ניתן לבחור להטמיע קטעי קוד המרה ולבחור את הקטגי קודים הרצויים. ניתן לאחר מכן לבצע שינוי בסקריפט עצמו וכל...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

גירסה 2.2

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי.   ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים).   דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...

הטמעת פיקסלים בטופס

במערכת ניתן ליצור קטעי קוד של פקסלים ואותם לשייך לטפסים. לחיצה על הפתור שלח בטופס יפעיל את הפקסל, אין צורך במעבר לדף חדש.

כיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת

מנהל המערכת יכול להוסיף משתמשים חדשים: 1. ניגש לאזור 'הגדרות משתמש וחשבון' בעמידה על סמל הדמות/תמונה אישית     מצד שמאל למעלה ובחירת האפשרות 'משתמשים'. 2. נלחץ על הכפתור הירוק "+הוספה" מצד שמאל למעלה. 3. נזין את פרטי המשתמש החדש בטופס שנפתח, ונלחץ...

הוספת דף / מוצר חדש באתר

נדגים הוספת דף חדש לאתר מסוג "מאמר" המשוייך לקטגוריה "בלוג"

בתפריט הראשי נעמוד על "דפים" לפתיחת תת-תפריט, שם ניתן ללחוץ על "הוספת דף" ולהמשיך לשלב 6. על מנת לראות את רשימת הדפים כתפריט, נלחץ על "הצג עץ דפים" בתפריט שנפתח: בצד ימין של המסך יפתח איזור בו יופיע תפריט המציג את כל הדפים באתר בסדר היררכי. ליצירת דף חדש...

הגדרת תגיות META (כותרת / מילות מפתח / תאור ועוד)

ניתן להגדיר תגיות META לדפים / מוצרים באתר שישפיעו על הצגת הדף במנועי חיפוש ובתוצאות החיפוש באתר. כלומר תוצאות החיפוש מציגות גם דפים שמילת החיפוש מופיעה להם בתגיות. 1. בהגדרות כלליות -> תגיות META בסיסיות.  2. בטופס עריכת דף -> לשונית SEO. (ניתן לראות תצוגה מקדימה במנועי חיפוש) 3....

חיוב אשראי (סליקה) והנפקת מסמכי הנה"ח

בכדי לבצע חיוב של כרטיס אשראי במערכת Kala יש לודא קודם כל שהינכם מחוברים לספק מתאים וגם לספק של הנפקת מסמכי הנהל חשבונות. חיוב כרטיס אשראי מתבצע במעמד הנפקת מסמך מסוג "קבלה" או "חשבונית + קבלה". יש לגשת אל כרטיס הזמנה שבו נרצה לבצע את החיוב ולהנפיק את המסמך. ניתן גם לחייב...

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala.  2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...

כיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?

בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...

איך שולחים אימייל?

ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת אימייל", או דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת האימייל מוצגת רק כאשר קיימת כתובת אימייל באותו כרטיס.

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

מאפיין מותאם אישית שמקבל ערך על ידי חישוב

יש אפשרות להגדיר עבור מאפיין שיצרתם, שהערך שלו יתקבל אוטומטית באמצעות חישוב. זה מופיע בעריכת המאפיין בשדה בשם "ערך לפי חישוב". החישוב מתבצע רק לאחר ביצוע שמירה של הטופס. בנוסחת החישוב ניתן לשים מאפיינים דינאמיים - אם למשל יש שני מאפיינים בשם "total" ו-"sum" ניתן להשתמש...

כיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?

המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות ונתונים: 1. ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג. במידה וניתן להוסיף חבילות עם תת-מוצרים, הם יופיעו מיד לאחר השורה של מוצר האב. 2. לאחר מכן...

הגדרת תנאי הצגה של מאפיין לפי ערכים של מאפיין אחר

בהגדרות מאפיינים / שדות מותאמים אישית של היישויות ניתן להגדיר תנאים להצגה של מאפיין או קבוצה שלמה, בהתאם לערכים של מאפיינים אחרים. האפשרות הזאת פתוחה רק למשתמשי מערכת עם הרשאת "מתקדם". עריכת התנאים נעשית דרל טופס הגדרת מאפיין ובאמצעות שפה הנקראת JSON. להלן דוגמא:  

הטמעת קטעי קוד וסקריפטים בדפים

על מנת להוסיף קטע קוד שירוץ בדף באתר או בעת שליחת טופס יש להוסיף את הקוד אל רשימת קטעי הקוד במערכת (דרך אייקון הגלגל שיניים משמאל למעלה ובחירה באפשרות "קטעי קוד"). ניתן לקבוע באיזה דף או באילו סוגי דפים יופיע קטע הקוד וניתן לקבוע את המיקום של הקוד בדף. במידה ולא הוזן דף או סוג...

איך מחליפים סיסמא למשתמש מערכת?

על מנת לשנות את הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת הניהול, יש לגשת לרשימת המשתמשים דרך התפריט העליון -> יש לעמוד על האייקון של המשתמש מצד שמאל -> וללחוץ על "משתמשים". ברשימה המופיעה יש ללחוץ על השם של המשתמש עבורו רוצים להחליף סיסמא. בטופס עריכת המשתמש יש ללחוץ על "קבע סיסמא...

איך משחזרים מהארכיון?

ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ על כפתור "אפשרויות סינון נוספות" הנמצא מצד שמאל למעלה. מתיבת הסינון המורכבת שנפתחה יש לסמן ב V את "הצג ארכיון". ניתן לשחזר שורה על ידי לחיצה על האייקון של שחזור בפעולות...

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.