ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 08/2018
הוספת פרטי התקשרות של הלקוח באימייל התראה על משימה לביצוע. שיפור ממשק הייבוא דפים, פניות ולקוחות - אפשרות ייבוא רשומות חדשות / קיימות / המנעות מכפילויות / אפשרת כפילויות ועוד... שיפור התמיכה בניתוח אימיילים משירותים כגון Callbiz, Telekol, MyFax, ZoomAnalytics, Woo commerce, Konimbo, Cash...
פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022
גירסה 8.6 - 8.7
בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...
פיצ'רים ועדכונים - 02/2020
גירסה 6.2
החודש שיפרנו את המערכת מכיוונים רבים. אוטומציות, הנהלת חשבונות, דו"חות, ניהול לקוחות, טלפוניה ועוד.