מערכת - תוצאות חיפוש

שיפורים ביומן אירועים - 11/2018

אפשרות קביעה של תוכן דינאמי לאירועים, המכיל ערכים מהיישות המוצגת. אפשרות שימוש ביומן בתור כפתור לבחירת תאריך ושעה מסויימים. בעת לחיצה על הכפתור, יופיע היומן בחלונית מרחפת, וניתן יהיה ללחוץ על יום מסויים או על מספרו כדי לבחור שעה מסויימת ביום. לאחר הבחירה התאריך והשעה שנבחרו יתמלאו בשדות יעודיים....

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 02/2020

כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני.   אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...

קראו עוד  

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

קראו עוד