ניהול - תוצאות חיפוש

כיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?

בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

חיוב אשראי (סליקה) והנפקת מסמכי הנה"ח

בכדי לבצע חיוב של כרטיס אשראי במערכת Kala יש לודא קודם כל שהינכם מחוברים לספק מתאים וגם לספק של הנפקת מסמכי הנהל חשבונות. חיוב כרטיס אשראי מתבצע במעמד הנפקת מסמך מסוג "קבלה" או "חשבונית + קבלה". יש לגשת אל כרטיס הזמנה שבו נרצה לבצע את החיוב ולהנפיק את המסמך. ניתן גם לחייב...

הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר.   אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא. לאחר שסידרתם את...