עדכון - תוצאות חיפוש

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...

קראו עוד  

איך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת מחדל המערכת תבצע שליחה מכתובת המערכת הראשית ובמידה ומופיעה חתימה בתבנית הנבחרת, תוצג החתימה הכללית. 1. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש המחובר. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש המחובר...

קראו עוד  

הוספה והחסרה של פריטים במלאי

הוספת פריטים למלאי מוצר נוסף למלאי באמצעות שימוש באחת מהאפשרויות הבאות: ידנית על ידי שימוש בכפתור "הוספת פריט למלאי" מרשימת המלאי ידנית על ידי עדכון כמות בשורה קיימת של מלאי אוטומטית בעת הנפקת מסמכי "תעודת החזרה" או "תעודת כניסה למלאי" הגדרת תהליך אוטומטי עם פעולה...

קראו עוד  

הגדרת רשימת סיבות לשינוי סטטוס

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את סיבות אלו.

קראו עוד