קבלת הודעות - תוצאות חיפוש

מערכת לשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

 שליחת הודעות וואטסאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח  קבלת הודעות לכרטיס לקוח מתאים, כולל ניתוח תגובות  מענה אוטומטי בוואטסאפ  תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען

קבלת הודעות SMS למערכת הניהול

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים ובמידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות באותו הכרטיס. השירות מתבצע באמצעות מספר וירטואלי ייעודי עם קידומת 072.

קבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה

להגיב להודעות בפייסבוק בלי להתחבר לפייסבוק? רק עם קאלה.

כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות, אין מנוס מלהתחבר אליו. מצד שני, למי יש זמן לזפזפ בין ערוצי המדיה החברתית? שירות בלעדי מבית קאלה: תגובות ללקוחות ומתעניינים בפייסבוק ללא צורך בהתחברות אונליין לפייסבוק.

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח  ניתוח תגובות, כולל הסרה מרשימה או הבעת התעניינות  מענה אוטומטי בוואטסאפ  תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את מספר הטלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב במספר עמדות במקביל. תיעוד אוטומטי - בעל עסק שחשוב לו לדעת מי התקשר, מתי, כמה זמן דיבר ועל מה....

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

מערכת ניהול מנויים

בעלי חדר כושר? מרכז חוגים? מועדון לקוחות? מוזמנים להכיר את הפתרון המושלם לניהול מנויים, ייעול תהליכי עבודה, ושיפור השירות.  מעכשיו תוכלו לנהל את כל התקשורת עם המנויים שלכם - במערכת אחת מהפניה הראשונית דרך דיוור מפולח ועד לחידוש מנוי, חיובים והנפקת חשבוניות מס.

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

גירסה 4.10

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון סטטוסים אוטומטי. בנוסף שיפרנו יכולות תקשורת בדו"חות, שיפרנו את יכולות הקבלה והשליחה של הודעות הווצאפ והוספנו יכולות רבות ומגוונות לשירות ניתוח תוכן...

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...