ניהול מערך מכירות
עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את הפעילות במערכת אחת ומאפשרת מעקב בזמן אמת על הנתונים הדרושים לכל משתמש. המערכת מספקת מגוון רחב של פתרונות למכירת מוצרים / שירותים, שיווק והפצה ומוקדי מכירות, ומאפשרת הגדרת תהליכי מכירה מותאמים אישית לעסק...
קראו עודתוכנית יועצים
מייעצים לעסקים? אנחנו מזמינים אתכם לשתף פעולה.
המוצר שלנו, קאלה, פונה לשלל סוגי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, מתחומי עיסוק מגוונים. בעזרת המוצר אנו נותנים כיום מענה לצרכים רבים, כגון: שיווק, מכירה, תפעול, תחקור, ניתוח, תזכורות, התראות, ועוד. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול לספק פתרון טוב כמעט לכל בית עסק, ובו זמנית לספק לך היועץ, דו"חות וכלים...
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ
שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס המתאים ניהול תבניות הודעות עם תכנים המשלבים את פרטי הלקוח אפשרות ניתוח תגובות ושימוש בתוכן לעדכון פרטי הלקוח (מאפשר יצירת בוטים חכמים!) אפשרות הסרה מרשימה / הבעת התעניינות אפשרות מענה אוטומטי...
קראו עודקבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה
להגיב להודעות בפייסבוק בלי להתחבר לפייסבוק? רק עם קאלה.
כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות, אין מנוס מלהתחבר אליו. מצד שני, למי יש זמן לזפזפ בין ערוצי המדיה החברתית? שירות בלעדי מבית קאלה: תגובות ללקוחות ומתעניינים בפייסבוק ללא צורך בהתחברות אונליין לפייסבוק.
קראו עודניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד". תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי...
קראו עודניהול משתמשי המערכת
מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן / מנהל מערכת / מנהל תוכן / מנהל שיווק ועוד.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2018
גירסה 4.1
בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודאפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2025
גירסה 11.2
בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...
קראו עודשליחת אימיילים למספר נמענים במקביל
ביצוע שליחה של אימייל למספר נמענים אשר נאספו מהמקורות השונים, המבוסס על פילוחים הבנויים משילוב סינונים. שליחה של תבניות אימייל המכילות תכנים דינאמים המשתנים לפי הנמען. כל שליחה מתועדת אוטומטית בהיסטוריית התקשורת של אותו נמען. שליחת אימיילים למספר נמענים מאפשרת לבצע פעולות שיווק ממוקד לאנשים...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2023
גירסה 9.11
באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...
קראו עודכיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים
10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון
כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...
קראו עודשמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עודעיתון הארץ מפרגנים: Kala היא הדרך
"פיתוח ישראלי לניהול אפקטיבי של העסק: Kala - מערכת לניהול, שיווק ואוטומציה אפקטיבית למגוון סוגי עסקים, "נתפרת" ומותאמת במיוחד לכל ארגון ולכל לקוח בהתאם לצרכיו הייחודיים, כך שיהיה ואיכותי יותר בתפקודו ובמענה ללקוחותיו."
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עוד