Kala - תוצאות חיפוש

איך מייבאים פניות למערכת?

במידה ואין לכם עדיין קובץ מוכן לייבוא, לחצו כאן למעבר למדריך "איך מכינים קובץ לייבוא פניות?" בדף "פניות" נלחץ על "ייבוא". בחלונית שנפתחה נלחץ על "+ בחר קובץ" ונבחר את הקובץ מהמחשב. נבחר את הדרך בה נרצה שהמערכת תתנהל עם פניות המכילות פרטי תקשורת זהים....

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...

איך מוסיפים פניה ידנית?

ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.  

לא ניתן לשלוח / לקבל הודעות וואטסאפ מהמערכת, מה עושים?

במידה וחיבור המערכת שלכם ל-Whatsapp אינו פעיל ואתם לא יכולים לקבל וגם לשלוח הודעות וואטסאפ, מפורטות פעולות שיש לבצע בהמשך. במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא בתור....