utm - תוצאות חיפוש

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד".​ תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

גירסה 5.8

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...

איך מוסיפים מקורות הגעה?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

משיכת פרטי לידים מ-Viplus

על מנת לקבל את הנתונים אשר גולשים שולחים דרך טפסים ב-Viplus, ניתן בעת עריכת קמפיין להגדיר "שידור נתונים למערכת חיצונית" בטאב "מתקדם". יש לבחור באופן שידור = POST, פורמט השידור = x-www-form-urlencoded  ובשדה קישור לשים כתובת הדומה לזו:...