פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

גירסה 3.4

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי.

בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה של חייגן אוטומטי אשר בא לעזור ולחסוך רבות למוקדי טלפון יוצא.

לאלו מביניכם שמנהלים את אתר האינטרנט או דפי הנחיתה במערכת קאלה, פיצ'ר חדש מאפשר תרגום של דפי התוכן לכל שפה, בלחיצת כפתור בודדת.

 

תרגום דפים אוטומטי בעזרת Google Translate

  • אפשרות תרגום תוכן של דפי נחיתה / דפי תוכן באתר אינטרנט בלחיצת כפתור.
  • באתרים התומכים במספר שפות, ניתן להגדיר את השפות דרך תפריט ההגדרות.
  • בעת עריכת דף, יופיעו דגלים של כל השפות הנתמכות.
  • לחיצה על שפה תוביל לעריכת הדף בשפה זו.
  • במידה והדף בשפה שלחצה אינו קיים, יוצג טופס הוספת דף בשפה זו, כאשר כל שדות התוכן שבו יתוגרמו אוטומטית משפת המקור לשפת היעד.

שיפורים במערך הדו"חות במהלך חודש אפריל 2017

  • דו"חות מותאמים מראש אשר מפולחים לפי המשתמש הנוכחי בצורה אוטומטית.
  • קביעת דו"חות בתור אלמנטים בתפריט ניהול הראשי, כולל שליטה על האייקון.
  • שתילת דו"חות בדף חבר / לקוח, המסוננים אוטומטית לפי הלקוח בו מוצג הדו"ח.
  • אפשרות קביעה לכל דו"ח האם יכלול שורת סיכום לכל עמודות המספרים.
  • בעת הוספת דו"ח חדש - אפשרות בחירה מתוך מאגר דו"חות מוכנים מראש!
  • דוגמאות לדו"חות שנוספו החודש:
    • פרוט שיחות טלפון.
    • הודעות סמס נכנסות שלא טופלו.
    • אימיילים נכנסים שלא נענו.
    • מעקב תשלומים.
    • ייצוא נמענים לתפוצה.
    • סיכום הזמנות לפי חודש.

חייגן שיחות יוצאות אוטומטי

  • קיצור מרווח זמן ההפסקות בין שיחות יוצאו / הגברת תפוקת נציגי מוקד טלפוני.
  • כל נציג יכול לשלוט בחייגן האישי שלו.
  • בעת הפעלת החייגן הוא יבצע שיחות ברקע לנמענים שהוגדרו מראש לאותו נציג.
  • זיהוי מספרים שאינם זמינים / ללא תשובה וסימון אוטומטי ברקע.
  • בעת מענה החייגן ייעצר למשך השיחה וימשיך אוטומטית בסיומה.
  • חיווי ויזואלי לנציג אודות הנמענים + פרטי הפניה של הנמען אשר עונה.

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

  • ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם.
  • נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות.
  • יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל.
  • אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים.
  • עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה.
  • ווידג'ט גלריה
    • אפשרות בחירת מסמכים לשם יצירת גלריית מסמכים.
    • אפשרות סינון תמונות לפי סוגי דפים.
  • בדף מוצר  מוזמן - הצגת כותרת של המוצר + הצגת שם ההזמנה בתפריט המיקום הנוכחי.
  • אפשרות יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / הודעות בתא קולי.
  • חשיפה של Lead Update API לשם טיוב לידים בצורה חיצונית.
  • היסטוריית פעילות - חשיפת ההיסטוריה לכל סוגי המשתמשים. סוכנים יכולים  לראות היסטוריית פעילות שלהם בלבד.
  • חשיפת אפשרות עדכון גורף של יצירות הקשר לכלל סוגי המשתמשים.
  • תוצאות חיפוש מהיר - בעבור כל תוצאה יוצג הזמן שעבר מתאריך ההתקשרות האחרון. (שיחות שלא נענו / תא קולי אינן מעדכנות את תאריך ההתקשרות האחרון)
  • תוצאות חיפוש מהיר - בעת לחיצה על תוצאה במובייל, הסתרה אוטומטית של תוצאות החיפוש.
  • עריכת הגדרת שדה - הפיכת הטופס לידידותי למשתמש הפשוט + פתיחת יכולות מתקדמות נוספות למשתמשים מתקדמים.
  • רשימת יצירות קשר - אפשרות חיפוש לפי שם בפורמט: "<שם פרטי> <שם משפחה>" וגם "<שם משפחה> <שם פרטי>"
  • שדה אפשרויות בחירה - תמיכה בשדה בחירה מתוך יישות מערכתית כגון מוצרים / חברים / הזמנות, תוך סינון מתקדם של התוצאות לפי שדות מותאמים אישית.
  • התראה באימייל אודות משימה שנוצרה / הוגדרה בעבור משתמש מסויים - שיפור תבנית האימייל.
  • אוטומציה - שדרוג הטריגר "תבנית אימייל נשלחה" כך שיתמוך בכל האימיילים שנשלחים דרך המערכת ולא רק להזמנות.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...