מערכת הצעות מחיר
מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח...
קראו עודמערכת ניהול קריאות שירות
איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות של Kala, הלקוחות שלכם ירגישו שמטפלים בהם באופן אישי, שחוזרים אליהם במהירות, שהם מקבלים מענה זמין, יעיל וענייני, בכל הערוצים, ושגם אם הם משוחחים לאורך הדרך עם מספר נציגים שונים, הם לא צריכים לחזור על...
קראו עודמערכת ניהול פרויקטים
מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה פתרון מקיף עבור כל שלבי העבודה על הפרויקט, ונותנת מענה גם לביצוע ותיעוד תקשורת בין בעלי התפקידים בשילוב עם אפשרויות אוטומציה מגוונות: הגדרת שירותים המרכיבים פרוייקט. כולל שדות מותאמים אישית. הגדרת...
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודניהול משימות ומעקב ביצוע
ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהגדיר כאחראי את עצמו או עובד אחר. לכל עובד מופיעה רשימה של משימות לביצוע עליהן הוא אחראי וכשמגיע זמן ביצוע...
קראו עודחיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala
תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מכל הטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד). העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...
קראו עודקבלת אימיילים לתוך המערכת
מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת, וכאשר הלקוח או כל נמען אחר מגיב לאימייל, התשובה מתועדת במערכת בכרטיס ממנו נשלח האימייל שעליו הגיבו....
קראו עודקבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה
להגיב להודעות בפייסבוק בלי להתחבר לפייסבוק? רק עם קאלה.
כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות, אין מנוס מלהתחבר אליו. מצד שני, למי יש זמן לזפזפ בין ערוצי המדיה החברתית? שירות בלעדי מבית קאלה: תגובות ללקוחות ומתעניינים בפייסבוק ללא צורך בהתחברות אונליין לפייסבוק.
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 08/2017
בעת העברת משתמש לארכיון, התראה מפורטת אודות היישויות שאותו משתמש מוגדר כאחראי עליהן עם אפשרות הגדרת אחראי חדש. (פיצ'ר מצויין לשימוש ברגע שעובד עוזב מסיבה זו או אחרת.) אפשרות סינון חברים לפי אחראי. איסוף חכם יותר של פרטים אודות לידים שהגיעו מדפי נחיתה או מאתרים המנוהלים על ידי מערכת קאלה. (אחוז...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 10/2017
אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 08/2017
אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2017
גירסה 3.12
לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 10/2019
פעולת אוטומציה חדשה - העברה של פניה לארכיון בעת שימוש בפעולת אוטומציה העוברת על יישות מסוג משתמשי מערכת, ניתן כעת להגדיר שליחה של הודעת טקסט לכל משתמש. (למשל דו"ח יומי לסוכנים) בפעולת אוטומציה של שליחת הודעת טקסט לטלפון מסויים - אפשרות הגדרה של שליחת ההודעה גם אם היא נשלחת מחוץ למסגרת הזמן....
קראו עודעדכונים כלליים
תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי) "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018
רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...
קראו עודשיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020
ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...
קראו עודשיפורים במערך הייבוא - 01/2020
ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית. הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את...
קראו עודשיפורים במערך הקבצים - 04/2018
אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.
קראו עודשיפורים בממשק המשתמש - 05/2018
אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה. שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה. דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר. שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר. הצגה...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018
עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...
קראו עודשיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018
אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...
קראו עוד