אפשרויות - תוצאות חיפוש

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת מתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים. התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול. מערכת Kala נותנת מענה ייחודי לתיעוד...

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה פתרון מקיף עבור כל שלבי העבודה על הפרויקט, ונותנת מענה גם לביצוע ותיעוד תקשורת בין בעלי התפקידים בשילוב עם אפשרויות אוטומציה מגוונות: הגדרת שירותים המרכיבים פרוייקט. כולל שדות מותאמים אישית. הגדרת...

עדכונים אודות שינויים ותוספות במערכת Kala

Kala מתפתחת ומשתפרת על בסיס קבוע. לקוחותינו נהנים מעדכונים המביאים איתם אפשרויות והגדרות חדשות ושיפור בחווית המשתמש ולא פחות חשוב באבטחת המידע ויציבות המערכת. אנו קשובים ללקוחותינו ומעניקים שירותי פיתוח של יכולות והגדרות חדשות לפי דרישה. תכונות חדשות הנוספות בעדכונים השוטפים, זמינות לשימוש מיידי של...

אודות מערכת Kala

מערכת Kala מפותחת ומתוחזקת על ידי חברת סורטקס (Sortex) אשר עוסקת בפיתוח מערכות ניהול אינטרנטיות מתקדמות משנת 2000. מערכת Kala מציעה כיום את מכלול הפתרונות המתקדם ביותר בשוק למערכות ניהול עסקים, ומתאימה לעסקים מסוגים שונים, קטנים וגדולים. משתמשי המערכת נהנים ממגוון אפשרויות לייעול...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

יומן משימות ואירועים / פגישות / תורים

צפייה בפגישות ואירועים / תורים שנקבעו ומשימות לביצוע, בהתאמה אישית על גבי יומן. להלן עיקרי האפשרויות: סינון האירועים המוצגים ביומן לפי תאריכים ושדות מותאמים אישית. הגדרת "סוכנים" שיראו רק את האירועים והמשימות שבאחריותם לביצוע. הגדרת "מנהלים" שיכולים לסנן...

קבלת הודעות SMS למערכת הניהול

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים ובמידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות באותו הכרטיס. השירות מתבצע באמצעות מספר וירטואלי ייעודי עם קידומת 072.

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ספקים, סנכרון מול אתר, דף נחיתה מכירתי עם תשלום ועוד..

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את מספר הטלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב במספר עמדות במקביל. תיעוד אוטומטי - בעל עסק שחשוב לו לדעת מי התקשר, מתי, כמה זמן דיבר ועל מה....

חיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala

תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד).   העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...

חיבור המערכת לחברת שליחויות

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. ​עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן / מנהל מערכת / מנהל תוכן / מנהל שיווק ועוד.

שיפורים במערך הדו"חות - 06/2017

טופס עריכת דו"ח - כפתור לצפיה ישירה בתוצאות הדו"ח. אפשרות הגדרת דו"ח בתור דו"ח להדפסת מדבקות. אפשרות שליטה על מימדי המדבקות וכמות המדבקות בדף לשם התאמה מושלמת. אפשרות הגדרת דו"חות חכמים יותר, אשר מתנהגים בצורה שונה כאשר הם מוצגים בדף הראשי / מוטמעים באימייל / בדף חבר...

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר. בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר השתנה", נוספו אפשרויות סינון לפי שדות מותאמים אישית של היצירת קשר או של החבר אליה היא משוייכת. למשל במערכת התמיכה של קאלה, בעת יצירת דרישה חדשה, ישלח סמס רק...

שיפורים במערך הדו"חות - 08/2017

אפשרות יצירת תבניות SMS אשר מבוססות על ערכים מתוך דו"חות. הדו"ח עצמו יכול להכיל נתונים שונים לפי הפניה / הזמנה / לקוח אליו שולחים את ה-SMS. דו"חות מערכת מוכנים חדשים (ניתן להוסיף את הדו"חות בעצמכם דרך סטטיסטיקות -> דו"חות -> הוסף דו"ח): מוצרים מוזמנים יצירות...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 08/2017

בעת העברת משתמש לארכיון, התראה מפורטת אודות היישויות שאותו משתמש מוגדר כאחראי עליהן עם אפשרות הגדרת אחראי חדש. (פיצ'ר מצויין לשימוש ברגע שעובד עוזב מסיבה זו או אחרת.) אפשרות סינון חברים לפי אחראי. איסוף חכם יותר של פרטים אודות לידים שהגיעו מדפי נחיתה או מאתרים המנוהלים על ידי מערכת קאלה. (אחוז...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

גירסה 3.5

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי קמפיינים פרסומיים ואפשר סוף כל סוף לקבל תמונה מלאה. שיפרנו את מנגנוני הטלפוניה והוספנו אפשרויות כגון יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו, משיבון או סמסים נכנסים. שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

גירסה 2.10

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

שיפורים בצד אתר - 01/2019

תמיכה בפיד RSS לפייסבוק ולמרכז המסחר של גוגל Google feed. לאחר הגדרת התוסף ניתן יהיה לקבל כתובת URL עם פיד מסוג XML אותו יש להזין במרכז המסחר של גוגל או פייסבוק. אפשרויות הגדרה חדשות בווידג'ט טופס הזמנה באתר חנות: הצגה / הסתרה של שדה "שם בחשבונית" ו-"מספר עסק"....

שיפורים במערך האוטומציה - 02/2020

כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני.   אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...