הוצאות - תוצאות חיפוש

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות הנציגים ועל ידי כך חוסך הוצאות ומגדיל רווחים בצורה מידית. חיוג ידני לוקח זמן רב וסובל ממחוסר מענה בעוד...

ניהול ספקים, סחורה ומלאי

ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

גירסה 4.2

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים חדשים המשפיעים על הביצועים. כמו כן עסקנו גם ברישום של הוצאות ע"י הנפקת מסמך "דרישת תשלום לספק" אשר ישמש בהמשך לשם יצירת מאזן הוצאות מול הספקים השונים. החודש עוד לא...

שיפורים במערך ה-API - 04/2018

תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018

רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017

תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים. שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום...

שיפורים במערך המשימות - 04/2018

דף הבית - חלונית משימות. צ'קבוקס חדש "אני יצרתי" אשר מאפשר צפיה במשימות שאני יצרתי על אחרים ועדיין לא בוצעו. דף משימות - אפשרות סינון לפי יוצר המשימה. סוכנים יוכלו לראות רק משימות שנוצרו עליהם ומנהלים יוכלו לראות הכל. הצגת תאריך היצירה בפורמט "זמן שעבר" על משימות שמוצגות...

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...

שיפורים במערך המשימות - 10/2017

אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 03/2018

חסימת אפשרות הנפקת מסמכים עם תאריך עתידי ישן יותר מהתאריך בו הונפק המסמך האחרון מאותו סוג. רשימת תשלומים בהזמנה - הצגת שדה מנפיק המסמך. הערה אוטומטית בעת הנפקת מסמך המבוסס על מסמך אחר. אפשרות הגדרת סוג המסמך ליצירה בברירת המחדל. טעינת המוצרים למסמכים לפי סדר הזה לסדר המופיע בהזמנה. אפשרות...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018

אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018

נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018

אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות. שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית. האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור. האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM. אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים....

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 09/2018

בעת יצירת מסמך תשלום - אפשרות עיגול סכום לתשלום בצורה אוטומטית. (למעט בהנפקת קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות הגדרת חתימה דיגיטלית על מסמכי הנהלת חשבונות המונפקים דרך ריווחית. (יש להזין את סיסמת החתימה הדיגטלית בהגדרות התוסף) יצירת מסמך תשלום - במערכות המנהלות מלאי - הצגה של המלאי הקיים בחלוקה...

שיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019

סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...

שיפורים במערך הקבצים - 04/2018

אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה. טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה. אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך...