זיהוי פניות - תוצאות חיפוש

זיהוי אוטומטי של לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי מספרי טלפון / אימייל. בעת קבלת שיחת טלפון / אימייל / הודעת טקסט מופיעה התראה על המסך יחד עם קישור לכרטיס שזוהה ובכך לייעל את השירות הניתן לו, לקצר את זמני השיחות ולמנוע כפילויות. הפניות / הזמנות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...

שיפורים בממשק המשתמש - 05/2018

אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה. שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה. דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר. שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר. הצגה...

שיפורים במערך האוטומציה - 12/2018

שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל. סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).

שיפורים במערך הטלפוניה - 05/2017

בעת יצירת קשר חדשה אשר קיימות יצירות קשר דומות, משיכת שם הפונה מהיצירה הקיימת במידה וקיים ואין בחדש. זיהוי פניות קיימות - התעלמות מפניות קיימות לפי סטטוסים מוגדרים או פניות שזמן ההתקשרות האחרון מולן הוא מעל X ימים. שיפורים בהתממשקות מול בלובינט BlueBeNet.