מערכת לתיאום פגישות / טיפולים
מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד? מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה: לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.
קראו עודניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...
קראו עודקבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה
להגיב להודעות בפייסבוק בלי להתחבר לפייסבוק? רק עם קאלה.
כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות, אין מנוס מלהתחבר אליו. מצד שני, למי יש זמן לזפזפ בין ערוצי המדיה החברתית? שירות בלעדי מבית קאלה: תגובות ללקוחות ומתעניינים בפייסבוק ללא צורך בהתחברות אונליין לפייסבוק.
קראו עודחיבור המערכת לחברת שליחויות
מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...
קראו עודמכירת מוצרים באינטרנט
מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 09/2017
דו"ח "משימות לביצוע" שודרג ומומלץ בחום לשימוש. הדו"ח יודע להציג בתוכו יכולות התואמות לפי סוג המשימה, כגון השמעת הקלטה בתא קולי, צפיה ישירה באימייל נכנס ועוד... דו"ח "מוצרים מוזמנים" המכיל ריכוז של מוצרים שהוזמנו ומותאם לשתילה בדפי לקוח. מיועד לשימוש במערכות בהם...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2017
גירסה 3.11
החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות הגדרת קופונים ומבצעים לאתר האינטרנט וניתוח תגובות הגולשים על האימיילים אשר נשלחו אליהם מהמערכת. שיפרנו דו"חות מערכתיים והוספנו כמה חדשים ודאגנו לרענן קלות את...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018
מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018
סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2019
גירסה 5.10
בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.
קראו עודכיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים
10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון
כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...
קראו עודכיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת
משתמשים עם הרשאת "מנהל מערכת" יכולים להוסיף משתמשים חדשים. להלן תהליך ההוספה: 1. בתפריט העליון (מצד שמאל) יש לעמוד על האייקון של המשתמש (או התמונה האישית שלכם אם הגדרתם) וללחוץ על "משתמשים". 2. בדף רשימת המשתמשים יש ללחוץ על כפתור "הוספה" הירוק מצד שמאל למעלה....
קראו עוד4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך
כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...
קראו עודכיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?
שים לב!! המדריךהזה עוזר לך להציג את היומן של גוגל בלבד! ולא מסנכרן אותו לשום כיוון
קראו עודחיבור למרכזייה טלפונית
הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.
קראו עוד