חיוב - תוצאות חיפוש

חיוב בתשלומים

אפשרות חלוקה לתשלומים של תשלומים בכרטיס אשראי. חישוב אוטומטי של הסכום הראשון לתשלום. תיעוד מספר התשלומים בקבלה המונפקת.

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי. החיבור יאפשר הזנת פרטי אשראי, חיוב מיידי / עתידי ואפשרות קבלת תשלום מאתר חנות וירטואלית או דף נחיתה במערכת Kala.

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017

תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי אשראי בצורה מאובטחת, חיוב מאוחר/חוזר של הזמנות קיימות/עתידיות. תמיכה ביצירת "תעודת משלוח" דרך iCount תמיכה בביצוע זיכוי דרך Pelecard מבלי לצאת ממערכת ה-CRM. ניתן לשילוב גם עם תוסף...

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה. טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה. אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך...

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

קאלה מספקת שירות mail2lead אשר יודע לקבל אימיילים מאתרי וורדפרס ועושים שימוש בתוסף הפופולארי Contact Form 7 להלן הסבר כיצד יש להגדיר את הטפסים השונים כך שיעבירו את המידע בצורה נכונה.

איך מחייבים באשראי באמצעות המערכת?

חיוב באשראי מתאפשר רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

איך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?

שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה-  Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.

בהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?

קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

הנהלת חשבונות

הנפקה אוטומטית של חשבונית / קבלה לאחר ביצוע הזמנה בצד האתר. במידה ומדובר בתשלום באשראי וישנו תוסף סליקה, המסמך החשבונאי יונפק רק לאחר קבלת חיווי חיובי בתור מספר עסקת חיוב. יצירת תשלום - רק מוצרים בהזמנה שאינם בסטטוס מסוג נסגר בהצלחה / ללא הצלחה, יופיעו בחשבונית שתיווצר בתור ברירת מחדל.

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר. אפשרות שליטה על סוג המסמך שיונפק (קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות מניעת יצירת מסמך חשבונאי במקרה של בעיה בביצוע החיוב. דו"ח מסמכי הנהלת חשבונות מובנה...

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. ​עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את הפעילות במערכת אחת ומאפשרת מעקב בזמן אמת על הנתונים הדרושים לכל משתמש. המערכת מספקת מגוון רחב של פתרונות למכירת מוצרים / שירותים, שיווק והפצה ומוקדי מכירות, ומאפשרת הגדרת תהליכי מכירה מותאמים אישית לעסק...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

גירסה 2.2

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי.   ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים).   דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

גירסה 3.2

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

גירסה 5.2

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

גירסה 2.4

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן מכירות). אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש האחראי על אותה יצירת קשר / לקוח. אפשרות צפייה מקדימה באימייל שישלח.   ייבוא יצירות קשר קיימות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...