חייגן - תוצאות חיפוש

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות הנציגים ועל ידי כך חוסך הוצאות ומגדיל רווחים בצורה מידית. חיוג ידני לוקח זמן רב וסובל ממחוסר מענה בעוד...

חייגן שיחות יוצאות אוטומטי

קיצור מרווח זמן ההפסקות בין שיחות יוצאו / הגברת תפוקת נציגי מוקד טלפוני. כל נציג יכול לשלוט בחייגן האישי שלו. בעת הפעלת החייגן הוא יבצע שיחות ברקע לנמענים שהוגדרו מראש לאותו נציג. זיהוי מספרים שאינם זמינים / ללא תשובה וסימון אוטומטי ברקע. בעת מענה החייגן ייעצר למשך השיחה וימשיך אוטומטית...

שיפורים בחייגן שיחות האוטומטי - 05/2017

פתיחה אוטומטית של כרטיס הלקוח בעת מענה. שמירת זמן נסיון התקשרות אחרון על מנת לוודא שלא לנסות ליצור קשר עם אותו נמען במסגרת 45 שניות רצופות. בעת עצירת פעולתו של החייגן, הוא יידע לעצור את כל הדפדפנים שרצים ברגע עבור אותו משתמש אשר ביקש לעצור אותו. במערכות בהן מוגדר שהיצירות קשר שייכות לחבר, תנתן...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

מערכת ניהול מוקד שיחות יוצאות

Kala למוקדי שיחות יוצאות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

גירסה 3.4

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה של חייגן אוטומטי אשר בא לעזור ולחסוך רבות למוקדי טלפון יוצא. לאלו מביניכם שמנהלים את אתר האינטרנט או דפי הנחיתה במערכת קאלה, פיצ'ר חדש מאפשר תרגום של דפי...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018

סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...

שיפורים במערך הטלפוניה - 07/2017

אפשרות הגדרת ששיחות שלא נענו תמיד יכנסו למערכת בתור יצירת קשר חדשה. (אפשרות זו באה בתור תחליף לאפשרות של יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו.) בתוסף טלפוניה בלובינט (BlueBeNet) אפשרות  הגדרת קבוצת צלצול לכל משתמש ובעת קבלת שיחה לאותה קבוצת צילצול תופיע התראה על שיחה נכנסת לכל השלוחות בקבוצת...