איסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2016
גירסה 2.5
שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018
טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...
קראו עודהוספת תמונה באמצעות עורך התוכן של הדף
בעורך התוכן נעמוד בנקודה בה נרצה להוסיף את התמונה להוספת תמונה נלחץ על הכפתור "תמונה" שבסרגל יפתח חלון מאפייני התמונה לבחירת התמונה נלחץ על הכפתלבחירת התמונה נלחץ על הכפתור "Browse Library" יפתח מאגר התמונות של אתר: במידה והתמונה כבר נמצאת במאגר נבחר בה...
קראו עודשמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים
קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם זאת ניתן כמובן לצפות בקבצים מתוך היסטוריית התקשורת בכרטיס המתאים / בדו"ח התקשורת במערכת. על מנת לשמור אותם במאגר הקבצים במערכת יש להדליק את האפשרות "Whatsapp - שמירת תמונות / מסמכים...
קראו עוד