מאפיינים - תוצאות חיפוש

הגדרת מאפיינים מותאמים אישית

בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג  XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...

כיצד מוסיפים מוצרים לקטלוג?

המערכת מאפשרת ליצור קטלוג מוצרים אותם אנו מעוניינים למכור. הגדרת המוצרים נעשית ע"י הוספת דף / מוצר חדש מסוג כלשהו המשמש כמוצר. לדף המוצר נוכל להזין מחיר, להוסיף תמונה ומאפיינים נוספים וכן מאפיינים מותאמים אישית אותם ניתן להגדיר לפי הצורך. לאחר הוספת מוצר, ניתן יהיה להוסיפו כמוצר/שירות בהזמנה....

הגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל

בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן להגדיר שיופיעו רק פניות / הזמנות הנמצאות בסטטוסים מסוגים מסויימים.

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...

איך יוצרים תבנית להודעת טקסט / אימייל?

בתפריט הגדרות (צד שמאל למעלה) נעמוד על ובתפריט נבחר באפשרות "תבניות הודעות טקסט". נלחץ על הכפתור הוספת תבנית בשדה כותרת נזין כותרת (לשימוש המערכת בלבד לשם זיהוי כל אחת מהתבניות). נבחר את "סוג ההודעה" בהתאם למה שנרצה לשלוח. נבחר לאיזה יישויות ניתן לשלוח את...

איך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת מחדל המערכת תבצע שליחה מכתובת המערכת הראשית ובמידה ומופיעה חתימה בתבנית הנבחרת, תוצג החתימה הכללית. 1. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש המחובר. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש המחובר...

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.

כיצד ניתן להוסיף חבילת מוצרים

1. חבילה דינאמית: ישנה הגדרת מערכת בשם "אפשרות שימוש בחבילת מוצרים דינאמית", וכאשר היא דלוקה, בעת הוספת מוצר בהזמנה, במידה והוגדר עבור המוצר תתי מוצרים (מוצרים המשוייכים אליו בשיוך היררכי או וירטואלי), ניתן יהיה לבחור אילו מהם להוסיף גם כן להזמנה. ניתן להגדיר גם "הוספת תתי...

הגדרת רשימת סיבות לשינוי סטטוס

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את סיבות אלו.

מאפיין מותאם אישית שמקבל ערך על ידי חישוב

יש אפשרות להגדיר עבור מאפיין שיצרתם, שהערך שלו יתקבל אוטומטית באמצעות חישוב. זה מופיע בעריכת המאפיין בשדה בשם "ערך לפי חישוב". החישוב מתבצע רק לאחר ביצוע שמירה של הטופס. בנוסחת החישוב ניתן לשים מאפיינים דינאמיים - אם למשל יש שני מאפיינים בשם "total" ו-"sum" ניתן להשתמש...

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

הגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה

ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.  

הגדרת תנאי הצגה של מאפיין לפי ערכים של מאפיין אחר

בהגדרות מאפיינים / שדות מותאמים אישית של היישויות ניתן להגדיר תנאים להצגה של מאפיין או קבוצה שלמה, בהתאם לערכים של מאפיינים אחרים. האפשרות הזאת פתוחה רק למשתמשי מערכת עם הרשאת "מתקדם". עריכת התנאים נעשית דרל טופס הגדרת מאפיין ובאמצעות שפה הנקראת JSON. להלן דוגמא:  

הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה

בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן לשים מקור מותאם אישית על ידי בחירת "אחר" וכתיבתו. על מנת לערוך / לשנות את האפשרויות המופיעות בבחירת המקור יש לשנות את ההגדרה המתאימה:

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של הכותרת תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות הרצויות (ואפשרות בחירת "אחר" במידת הצורך).

איך ממירים פניה ללקוח?

יצירת לקוח עם פרטי הפניה

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר.  3. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח.   ניתן להגדיר עבור קבוצות מאפיינים של פנייה שבעת ביצוע...

כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו') ניתן להגדיר מאפיינים מסוג "תאריך" או "תאריך ושעה". ניתן להגדיר אוטומציות שיופעלו בתזמון לפי התאריך שהוזן לכל יישות, למשל: "בתאריך" או "X זמן לפני התאריך", ויבצעו פעולות רלוונטיות. להלן הסבר...