שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020
אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים. טופס הנפקת מסמך - כפתור חדש המאפשר הסרה של כל השורות מוצרים מהטופס בבת אחת. הנהלת חשבונות - בעת הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה עם צורת תשלום = צ'ק. פרטי החשבון בנק ילקחו אוטומטית מכרטיס הלקוח. סנכרון...
קראו עודשיפורים במערך ה-API - 04/2018
תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 05/2017
בעת יצירת קשר חדשה אשר קיימות יצירות קשר דומות, משיכת שם הפונה מהיצירה הקיימת במידה וקיים ואין בחדש. זיהוי פניות קיימות - התעלמות מפניות קיימות לפי סטטוסים מוגדרים או פניות שזמן ההתקשרות האחרון מולן הוא מעל X ימים. שיפורים בהתממשקות מול בלובינט BlueBeNet.
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017
ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018
סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018
חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...
קראו עודשיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020
ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018
יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018
אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים
בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2020
גירסה 6.1
החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות חיזוק אבטחת המערכת, אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניות חדשות: TeleClick ו- VoiceSpin ועוד הפתעות נוספות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2019
גירסה 5.10
בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2019
גירסה 5.8
נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2019
גירסה 5.1
בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2016
גירסה 2.7
עדכונים ושיפורים למערכת Kala מספרי טלפון וירטואלים - מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2016
גירסה 2.3
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת הגדרת ווידג'ט יצירת קשר, באזור של ההגדרות המתקדמות, ניתן לבחור להטמיע קטעי קוד המרה ולבחור את הקטגי קודים הרצויים. ניתן לאחר מכן לבצע שינוי בסקריפט עצמו וכל...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2016
גירסה 2.1
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת) אפשרות זום בגלריות תמונות ווידג'ט יצירת קשר - אפשרות הרשמה אוטמטית לרשימה מסויימת במיילצ'ימפ (שדה חדש בהגדרות "פעולות מתקדמות" בעת עריכת ווידג'ט מסוג יצירת קשר) ייבוא...
קראו עודטיפול בפניות (לידים)
בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש רואה את הפניות עליהן הוא אחראי. על מנת לצפות ולערוך פרטים, נלחץ על שורת הפניה: בדף "פניות" ניתן לצפות ברשימת כל הפניות במערכת, כולל אפשרויות סינון, סידור, ייצוא, ארכיון ועוד: הפרטים על כל...
קראו עודניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה
במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודשמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עודהעברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier
בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/02e27f10adf30ab07320f47606245441/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...
קראו עוד