פיצ'רים ועדכונים - 11/2019
גירסה 5.11
בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2019
גירסה 5.10
בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2019
גירסה 5.8
נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 04/2019
גירסה 5.4
אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית. שיפור האינטגרציה עם זאפיר Zapier - הוספת אפשרות של חיפוש ועדכון/הוספה של פניה לפי טלפון. (קישור להזמנה למימוש קאלה דרך זאפיר) ניהול רשימות מוצרים מוזמנים. כולל עדכון גורף, עדכון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2019
גירסה 5.3
בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי נראות בחלקי המערכת השונים. כמו כן, הוספנו יכולת הצגה של משימות על גבי יומן הגוגל קלנדר, אוטלוק 365 וכל יומן אחר שתומך בפורמט iCal.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2019
גירסה 5.2
בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2018
גירסה 4.12
בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2018
גירסה 4.11
בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים בתהליכי המשך טיפול בכרטיס פונה / הזמנה והוספנו אוטומציה חדשה להשלמה אוטומטית של משימות. לקינוח ביצענו מספר שיפורים ותוספות בצד אתר, כשהדובדבן הוא סרגל הסינונים של...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2018
גירסה 4.10
בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון סטטוסים אוטומטי. בנוסף שיפרנו יכולות תקשורת בדו"חות, שיפרנו את יכולות הקבלה והשליחה של הודעות הווצאפ והוספנו יכולות רבות ומגוונות לשירות ניתוח תוכן...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2018
גירסה 4.6
בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה, אפשרות עדכון סטטוס / פרטי פניה ישירות מתוך הרשימה ועוד שיפורים רבים. במערך החשבונות התבלט בעיקר הדף החדש אשר מרכז את כל המסמכים שהונפקו במערכת, לשם איתור מהיר וקל...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2016
גירסה 2.7
עדכונים ושיפורים למערכת Kala מספרי טלפון וירטואלים - מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2016
גירסה 2.5
שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2016
גירסה 2.2
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי. ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים). דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2016
גירסה 2.1
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת) אפשרות זום בגלריות תמונות ווידג'ט יצירת קשר - אפשרות הרשמה אוטמטית לרשימה מסויימת במיילצ'ימפ (שדה חדש בהגדרות "פעולות מתקדמות" בעת עריכת ווידג'ט מסוג יצירת קשר) ייבוא...
קראו עודייבוא נתונים למערכת מקובץ
למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...
קראו עודעריכת הגדרות משתמש/שינוי סיסמה
מנהל המערכת יכול לבצע שינוי סיסמה והגדרת הרשאות למשתמשי המערכת. באזור 'משתמשים' עמוד עם העכבר על סמל המתשמש מצד שמאל למעלה (במערכות בעברית) ובחר באפשרות "משתמשים". ברשימת המשתמשים לחץ על שם המשתמש אותו תרצה לערוך. (במידה ותרצו לשנות עבורכם ניתן ישירות ללחוץ על שמכם במקום על...
קראו עודהוספת פריטים לשדה בחירת אפשרויות
נעמוד על השדה אותו נרצה לערוך ונלחץ על לעריכה יפתח חלון בשם "עריכת מאפיין" להוספת ערך נוסף, בשדה אפשרויות נלחץ על הכפתור הוסף פריט (כפתור זה קיים פעמיים הכפתור העליון מכניס את הפריט החדש כראשון והכפתור התחתון מכניס את הפריט החדש כאחרון) בשדה כותרת שבתוך הפריט נכניס את הטקסט...
קראו עודכיצד ניתן לעדכן את מחירי המוצרים בקטלוג בבת אחת?
יצוא ניתן לבצע ברשימת המוצרים באמצעות הכפתור "יצוא" מעל הרשימה משמאל. לעריכת הקובץ מומלץ להשתמש ב-Google Sheets ולא באקסל. עדכון המחירים בלבד, יש להשאיר 2 עמודות בלבד: sku ו- price לאחר עדכון המחירים יש לשמור את הקובץ. ליבוא הקובץ - במערכת קאלה ברשימת המוצרים יש...
קראו עודמחיקת פריטים משדה בחירת אפשרויות
נעמוד על השדה שאותה נרצה לערוך ונלחץ על הכפתור לעריכה יפתח חלון בשם "עריכת מאפיין" נעמוד על הפריט אותו אנו רוצים למחוק יופיע הכפתור נלחץ על הכפתור זה למחיקת הפריט תופיע שאלה, מוודאת שאכן אנו רוצים למחוק את הפריט, נלחץ על כן...
קראו עודהוספת קישור (טקסט לחיץ) שמעביר לדף אחר / טלפון / וואטסאפ / אימייל
במקומות בהם ניתן לערוך תוכן באמצעות העורך (למשל עריכת תוכן דף / תבניות אימייל ועוד), ניתן ליצור קישורים. קישורים הם תוכן לחיץ המבצע פעולה כגון מעבר לדף אחר, פתיחת טאב חדש, ביצוע שיחה (במידה ונלחץ מטלפון נייד), פתיחת אפליקציית וואטסאפ לצורך כתיבת הודעה, ועוד. להלן שלבים ליצירת קישור: בעורך התוכן...
קראו עודשמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עודניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה
במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...
קראו עודהגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל
בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן להגדיר שיופיעו רק פניות / הזמנות הנמצאות בסטטוסים מסוגים מסויימים.
קראו עודאיך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?
ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת מחדל המערכת תבצע שליחה מכתובת המערכת הראשית ובמידה ומופיעה חתימה בתבנית הנבחרת, תוצג החתימה הכללית. 1. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש המחובר. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש המחובר...
קראו עוד