שיפור - תוצאות חיפוש

מערכת ניהול מנויים

בעלי חדר כושר או מרכז לחוגים / אימונים / שיעורים / קורסים / סדנאות / מכללות? האם אתם מספקים שירותים חודשיים על בסיס קבוע ללקוחות שלכם? מוזמנים להכיר את הפתרון המושלם לניהול מנויים, ייעול תהליכי עבודה, ושיפור השירות.  מעכשיו תוכלו לנהל את כל התקשורת עם המנויים שלכם - במערכת אחת. מהפניה...

קראו עוד  

עדכונים אודות שינויים ותוספות במערכת Kala

Kala מתפתחת ומשתפרת על בסיס קבוע. לקוחותינו נהנים מעדכונים המביאים איתם אפשרויות והגדרות חדשות ושיפור בחווית המשתמש ולא פחות חשוב באבטחת המידע ויציבות המערכת. אנו קשובים ללקוחותינו ומעניקים שירותי פיתוח של יכולות והגדרות חדשות לפי דרישה. תכונות חדשות הנוספות בעדכונים השוטפים, זמינות לשימוש מיידי של...

קראו עוד  

תוכנית יועצים

מייעצים לעסקים? אנחנו מזמינים אתכם לשתף פעולה.

המוצר שלנו, קאלה, פונה לשלל סוגי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, מתחומי עיסוק מגוונים. בעזרת המוצר אנו נותנים כיום מענה לצרכים רבים, כגון: שיווק, מכירה, תפעול, תחקור, ניתוח, תזכורות, התראות, ועוד. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול לספק פתרון טוב כמעט לכל בית עסק, ובו זמנית לספק לך היועץ, דו"חות וכלים...

קראו עוד  

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...

קראו עוד  

מערכת גמישה להתאמה אישית

Kala נבנתה עם דגש על גמישות ומתן פתרונות מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. היישויות המרכזיות והפריטים במערכת בנויים בצורה דינאמית המאפשרת שינוי והתאמה בקלות. אנו נותנים מגוון פתרונות ניהול למגוון רחב של סוגי עסקים, תוך מתן דגש על ממשקים נקיים ונוחים לתפעול, ומלווים את לקוחותינו משלב האפיון ועד לשימוש...

קראו עוד  

שיפורים בצד אתר - 08/2017

אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון.   מעקב הזמנות על ידי הגולשים ​לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות במהלך חודש אפריל 2017

דו"חות מותאמים מראש אשר מפולחים לפי המשתמש הנוכחי בצורה אוטומטית. קביעת דו"חות בתור אלמנטים בתפריט ניהול הראשי, כולל שליטה על האייקון. שתילת דו"חות בדף חבר / לקוח, המסוננים אוטומטית לפי הלקוח בו מוצג הדו"ח. אפשרות קביעה לכל דו"ח האם יכלול שורת סיכום לכל עמודות המספרים....

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים להגדיר משימה כללית לפרוייקט לפי אחד המוצרים שלו)   טריגר חדש: "מוצר מוזמן נוסף". כולל אפשרות סינון לפי "כותרת המוצר מכילה" או "כותרת המוצר אינה מכילה".  ...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 06/2017

טופס עריכת דו"ח - כפתור לצפיה ישירה בתוצאות הדו"ח. אפשרות הגדרת דו"ח בתור דו"ח להדפסת מדבקות. אפשרות שליטה על מימדי המדבקות וכמות המדבקות בדף לשם התאמה מושלמת. אפשרות הגדרת דו"חות חכמים יותר, אשר מתנהגים בצורה שונה כאשר הם מוצגים בדף הראשי / מוטמעים באימייל / בדף חבר...

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר. בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר השתנה", נוספו אפשרויות סינון לפי שדות מותאמים אישית של היצירת קשר או של החבר אליה היא משוייכת. למשל במערכת התמיכה של קאלה, בעת יצירת דרישה חדשה, ישלח סמס רק...

קראו עוד  

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017

תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי אשראי בצורה מאובטחת, חיוב מאוחר/חוזר של הזמנות קיימות/עתידיות. תמיכה ביצירת "תעודת משלוח" דרך iCount תמיכה בביצוע זיכוי דרך Pelecard מבלי לצאת ממערכת ה-CRM. ניתן לשילוב גם עם תוסף...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2017

אפשרות הגדרת טווחי זמן עתידיים בתור טווח זמן ברירת המחדל. כמו כן, ניתן לסנן דו"חות עם תאריכים לפי טווחי עתיד. בעת שתילת דוח באחד מחלקי המערכת, ניתן לשלוט מעתה גם גובהו, על מנת לבטל את הצורך בגלילה. דו"ח מערכת חדש - לידים לפי מקור עם תצוגה גרפית. אפשרות הטמעת דוחות בתוך דף הזמנה....

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 07/2017

אפשרות הגדרת ששיחות שלא נענו תמיד יכנסו למערכת בתור יצירת קשר חדשה. (אפשרות זו באה בתור תחליף לאפשרות של יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו.) בתוסף טלפוניה בלובינט (BlueBeNet) אפשרות  הגדרת קבוצת צלצול לכל משתמש ובעת קבלת שיחה לאותה קבוצת צילצול תופיע התראה על שיחה נכנסת לכל השלוחות בקבוצת...

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 08/2017

פעולת שליחת אימיילים - אפשרות הגדרת העתק גלוי או נסתר לכתובות אימייל מסויימות או אף לכתובות אימייל המצויות בשדה מותאם אישית בכרטיס הפונה. פעולת אוטומציה חדשה בשם "שמירת ערכים ביצירת קשר" אשר מאפשרת לבחור שדות מותאמים אישית ולקבוע איזה ערך הם יקבלו כחלק מתהליך אוטומציה.

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 08/2017

אפשרות יצירת תבניות SMS אשר מבוססות על ערכים מתוך דו"חות. הדו"ח עצמו יכול להכיל נתונים שונים לפי הפניה / הזמנה / לקוח אליו שולחים את ה-SMS. דו"חות מערכת מוכנים חדשים (ניתן להוסיף את הדו"חות בעצמכם דרך סטטיסטיקות -> דו"חות -> הוסף דו"ח): מוצרים מוזמנים יצירות...

קראו עוד  

שיפורים במערך ההזמנות - 08/2017

טופס הזמנת מוצר - אפשרות בחירת מוצר מהירה לפי מק"ט מוצר. אפשרות שיכפול הזמנה קיימת. כל המוצרים המוזמנים ישוכפלו גם כן. (הכפתור שיכפול הזמנה החדש מופיע בתחתית דף ההזמנה) בעת יצירת הזמנה בעבור לקוח אשר מוגדר לו אחראי, ההזמנה שנוצרת תשוייך לאחראי על הלקוח המשוייך להזמנה. הוספת מוצר מוזמן - בעת...

קראו עוד  

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים. שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום...

קראו עוד  

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...

קראו עוד  

שיפורים במערך המשימות - 10/2017

אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...

קראו עוד  

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017

תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...

קראו עוד  

שיפורים בממשק המשתמש - 06/2018

עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות. רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל. שליחת אימייל מהירה -  על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות. עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא...

קראו עוד  

שיפורים בממשק המשתמש - 05/2018

אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה. שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה. דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר. שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר. הצגה...

קראו עוד  

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018

רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...

קראו עוד  

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018

אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...

קראו עוד