שליחת מייל - תוצאות חיפוש

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית מהמאגר. תצוגה מקדימה, העתקים, צירוף מסמכים ועריכת האימייל לפני שליחתו. תיעוד היסטוריית שליחת...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

כיצד מגדירים שליחת מייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל / סמס, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור ""הוספה"" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח...

הוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בעבור פניות / הזמנות / מוצרים או שירותים בהזמנה. ניתן לבנות תהליכים אוטומטיים אשר יופעלו בעת עדכון סטטוס. ההסבר שכאן הוא בעבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות.

כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת תאריך

ניתן לשמור ערכים של תאריכים ותאריכים עם שעות בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו'). בעזרת התאריכים הללו ניתן להגדיר אוטומציות שיופעלו X זמן לפני או אחרי הזמנים שהוגדרו ויבצעו פעולות רלוונטיות. להלן הסבר איך להגדיר שדה תאריך, ואוטומציה שמבוססת עליו: