פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

גירסה 4.5

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו יכולת לבצע תפוצה סמסים ולנהל את התבניות בצורה נוחה יותר. מעבר לזה הוספנו נגיעות של שיפורים בחלקים שונים כגון הנהלת החשבונות, טלפוניה, משימות, אוטומציה ועוד.

שיפורים במערך הודעות הסמס - 05/2018

  • אפשרות ביצוע תפוצה על ידי סימון נמענים ושליחת תבנית הודעת SMS.
  • אפשרות הגדרת טווח שעות פעילות. הודעות שישלחו מחוץ לטווח יעוקבו עד טווח הזמינות הבא.
  • כפתור "הגב" חדש בעבור כל הודעת סמס נכנסת בהיסטורית התקשרות / משימות בעבור סמס נכנס. לחיצה עליו תפתח את חלונית שליחת ה-SMS ללא תבנית טעונה
  • קישור לעריכת תבנית הסמס מחלונית שליחת הודעת סמס (למנהלים בלבד)

שיפורים במערך הדפים / מוצרים - 05/2018

  • בדף רשימת הדפים / מוצרים - צ'קבוקס חדש בסינונים אשר מאפשר הצגת "מוצרים בלבד".
  • אפשרות הוספה ברצף של מוצרים להזמנה. בחלונית ההוספה הוספנו צ'קבוקס "הוסף מוצר נוסף" אשר סימונו יאפשר הוספה של מוצר נוסף מיד לאחר השמירה.
  • אפשרות הגדרת נוסחה לחישוב כמות לפי מספר שדות.

שיפורים בממשק המשתמש - 05/2018

  • אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה.
  • שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה.
  • דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר.
  • שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר.
  • הצגה בתחתית דף משתמש את כל הפעולות האוטומטיות אשר מושפעות או משפיעות עליו.
  • במאגר הקבצים וברשימת הקבצים של היישויות - הוספנו אייקון חדש להורדת הקובץ. לחיצה עליו תוריד את הקובץ בשמו המקורי.
  • עוד המון שינויים ושיפורים שתהנו לגלות בעצמכם :)

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד...